اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مراسم تحلیف اعضای شورای شهر کرج برگزار شد

مراسم تحلیف اعضای چهارمین دوره شورای شهر کرج با حضور 21 عضو از نمایندگان مردم این شهرستان برگزار شد.

مراسم تحلیف اعضای شورای شهر کرج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سرپرست فرمانداری کرج ظهر امروز در مراسم تحلیف اعضای چهارمین دوره شورای شهر کرج اظهار کرد: اعضای شوراها باید در خدمات‌رسانی به مردم دقت‌نظر بیشتری داشته باشند و امروز شعارهای خود را در زمان انتخابات اجرایی کنند.

علی اسدیان افزود: مهم‌ترین وظیفه اعضای شوراها خدمت به مردم و توجه به رفع مشکلات آنها است لذا باید با مدیریت صحیح و نزدیک شدن به مردم، این قسمت از وظیفه خود را به درستی و در مسیر خدمت به خلق انجام دهند.

وی ادامه داد: اعضای شوراها باید بدانند که وظایف خطیری بر عهده دارند لذا باید بدون هیچ چشم‌داشتی در مسیر خدمت و ارتقای رضایتمندی مردم گام بردارند.

نماینده مردم شهرستان کرج در مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی مهم‌ترین وظیفه اعضای شوراها را توجه به خواسته‌ها و مطالبات مردم عنوان کرد و گفت: این آرای مردم بود که امروز شما را در صندلی شوراها نشانده است لذا نباید این مهم را هرگز فراموش کنیم و باید خدمت به خلق را در رأس امور خود قرار دهیم.

محمدجواد کولیوند تدبیر، مدیریت و مصلحت‌اندیشی را نیز از مهم‌ترین مسائلی دانست که اعضای شوراها باید به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشند.

پس از پایان مراسم تحلیف و قرائت سوگندنامه، نخستین دستور جلسه اعضای شورا انتخاب رئیس و هیئت رئیسه بود که در این جلسه محمود دادگو به عنوان رئیس شورای شهر کرج، محمدعلی بخشی نایب رئیس، مصطفی سعیدی سیرایی و امیرحسام عباسی به ترتیب منشی اول و دوم از سوی باقی اعضای شورای اسلامی شهرستان کرج انتخاب شدند.

انتهای پیام/2302/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول