اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق شورای شهرستان همدان:

شایسته‌سالاری در شورای شهر نهادینه شود

رئیس سابق شورای شهرستان همدان گفت: شایسته‌سالاری در شورای شهر باید نهادینه شود و اعضای شورای شهر برای گرفتن پست و مقام با هم نجنگند.

شایسته‌سالاری در شورای شهر نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، فاطمه دباغیان پیش از ظهر امروز در آئین تحلیف منتخبان شورای چهارم شهرستان همدان با بیان اینکه خدمتگذاری به مردم بزرگ‌ترین افتخارات است اظهار کرد: شوراهای اسلامی به عنوان بازوان نظارتی در کنار دولتمردان به مردم خدمت می‌کنند.  

وی ادامه داد: اگر دولتمردان قدر شوراهای اسلامی به عنوان بازوان نظارتی را بشناسند کارها بهتر انجام می‌شود.

عضو شورای سوم شهر همدان افزود: اگر امکانات و ابزارهای لازم در اختیار شوراهای اسلامی قرار گیرد، شوراها می‌توانند با شناخت دقیق از مشکلات در راستای رفع مشکلات به دولتمردان کمک کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه افرادی به شورای شهرستان بیایند که از مشکلات شهرستان شناخت دقیقی دارند تصریح کرد: در طول شش سال گذشته در شورای سوم مسائل و مشکلات شهرستان شناسایی شده و فقط با برنامه‌ریزی باید در راستای رفع مشکلات حرکت کرد.

دباغیان با بیان اینکه نباید به خاطر دنیای هیچ قدرتمندی، سرمایه‌داری و یا مافیایی، آخرت خود را به خطر انداخت ابراز داشت: برای گرفتن پست و مقام در شوراها نباید با هم جنگید و در شورای شهر شایسته‌سالاری باید نهادینه شود.

وی خطاب به اعضای شورای شهر ابراز کرد: برای خدمت به مردم از هم سبقت بگیرید و برای پیشبرد برنامه‌ها همراهی و همدلی همه اعضای شورای شهر لازم است.

رئیس سابق شورای شهرستان همدان با اشاره به اینکه بی‌اعتمادی به مردم آفت شورا است گفت: زمانی‌ که اراضی و فضای سبز را قطعه قطعه و تفکیک می‌کنیم در واقع دست به نابودی فضای سبز زده‌ایم. 

وی در پایان اذعان کرد: اگر برخی سرمایه‌داران و ادارات درختان را قطع می‌کنند به نسل‌های آینده خیانت شده و فضای سبز به عنوان امانت در اختیار ما است که باید برای نسل‌های آینده حفظ شود.

انتهای پیام/89019/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول