اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

مدیریت بدون حاشیه برجستگی شورای سوم بود / بر درآمد مستمر تکیه کنیم، نه تراکم‌فروشی

فرماندار اردبیل گفت: مدیریت شهر بدون حاشیه از توفیقات شورای سوم بود که سعی کرد با برنامه و منسجم حرکتی وحدت‌آفرین داشته باشد.

مدیریت بدون حاشیه برجستگی شورای سوم بود / بر درآمد مستمر تکیه کنیم، نه تراکم‌فروشی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر ظهر امروز در مراسم معارفه و تحلیف اعضای شورای شهر چهارم اردبیل اظهار داشت: در دور سوم شورا انصافاً کارهای خوب و منسجمی انجام شد که همیشه در تاریخ شورا به یادگار خواهد ماند.

وی عامل اصلی موفقیت شورای سوم را در برآورده کردن آرزوهای دیرین مردم، اقدام اولویت‌دار و با برنامه‌ریزی اعلام کرد و یادآور شد: تهیه و تدوین برنامه توسعه شهری اردبیل در مدت پنج ساله و تعیین افق روشن برای حرکت در بلند مدت نمود و نشانه‌ای از این اداره کردن شهر با برنامه بود.

فرماندار اردبیل افزود: امیدواریم شورای چهارم نیز همین روند را با قوت و قدرت ادامه داده و در سایه این حرکت با برنامه به تعامل مثبت و سازنده برسد.

دبیر با اعلام اینکه شورا و شهرداری را از خودمان می‌دانیم و در پیشبرد امور یاریگر آنها هستیم، تصریح کرد: انتظار می‌رود در کمیسیون‌ها نیز کارها و برنامه‌ها به صورت کارشناسی انجام شده و حرکت‌ها به سمت یک مطلوبیت خاص پیش برود.

این مسئول برجستگی دیگر فعالیت شورای سوم را کارهای بدون حاشیه و مدیریت کم‌دغدغه توصیف کرد و ادامه داد: ما به همراه شورا و شهرداری در سال‌های اخیر سعی کردیم خودمان را به حاشیه نکشیده و بدون اینکه به مسائل و موارد حاشیه‌ای توجه کنیم به متن و اصل قضایا پرداخت کردیم تا در این باب آسایش و رفاه مردم را فراهم کنیم.

فرماندار اردبیل بیان داشت:‌ سعی کردیم باری بر دوش مدیریت شهری نباشیم بلکه گره از مشکلات باز کنیم و اغلب با نگاه خادمانه و خاضعانه اصل خدمت‌رسانی را مدنظر قرار دادیم.

دبیر عنوان کرد:‌ اگر شورای شهر به دور از سیاست‌بازی‌ها کارش را پیگیری کند و گره از مشکلات مردم باز کند به یقین شورایی موفق خواهد بود و امیدواریم این مجموعه که ترکیبی از نیروهای با تجربه و جوان است در مدیریت شهری بتواند شایسته عمل کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در بخش دیگری از سخنان خود شورای چهارم را به یک شورای جوان در حین تکیه بر نیروهای پیشکسوت، با تجربه و پخته توصیف کرد و گفت: باید از این ظرفیت در ارتقای شاخص‌های توسعه‌یافتگی این منطقه به ویژه غنیمت شمردن فرصت‌های گردشگری بهترین استفاده را کرد.

رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل افزود: اردبیل جزو شش استان برتر گردشگری کشور است و ما می‌توانیم طوری برنامه‌ریزی کنیم تا هم تعداد گردشگران افزایش یابد و هم مدت اقامت آنها بیشتر شود.

دبیر گردش مالی بخش گردشگری را 3 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و ابراز داشت: شهر اردبیل علاوه بر به ثمر نشاندن ظرفیت‌های گردشگری خود و کسب در‌آمد بیشتر می‌تواند شهرهای همجوار را نیز به تحرک و تکاپو بیندازد.

این مسئول ضرورت برنامه‌ریزی بر اساس افق بلند و مدیریت آینده‌نگرانه را یادآور شد و خاطرنشان کرد: باید سنجیده برنامه‌ریزی کنیم و در صدور مجوز تراکم به توسعه شوارع توجه جدی داشته باشیم.

 

اعضای شورای چهارم بدون منفعت شخصی، سیاسی و جناحی حرکت کنند

فرماندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود گفت:‌ شورای چهارم باید بدون منفعت شخصی، حزبی، جناحی و سیاسی حرکت سازنده‌ای را داشته باشد اما در کنار آن ارائه دیدگاه‌های مختلف و تفاوت سلیقه‌ها نیز لازم و ضروری است.

دبیر سیاسی‌کاری را آفت شورای شهر اعلام کرد و ادامه داد: باید در مدیریت شهری ناکار‌آمدی‌ها به حداقل رسیده و به شهرداری کمک کرد تا بیشتر به در‌آمدهای مستمر تکیه کند و دست از تراکم‌فروشی بردارد.

این مسئول با بیان اینکه باید با نگاه به آینده برنامه‌ریزی کرده و تنها به تراکم‌فروشی تکیه نکرد، تصریح کرد: ما باید به گونه‌ای اقدام کنیم تا در آینده بتوانیم میزبان یک میلیون گردشگر خارجی و 12 میلیون گردشگر داخلی باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل در پایان سخنان خود یادآور شد: اولین جلسه شورا با تعیین رئیس سنی، برگزار شده و با حضور 9 عضو شورا جلسه رسمیت خواهد یافت و انتخاب شهردار اولین دستور کار شورای شهر خواهد بود.

انتهای پیام/62001/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول