اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک عضو شورا شهر گرگان:

تجربیات شورای سوم اثرگذار برای شورای جدید است/ شورای جدید ما را به چشم رقیب نبیند

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان گفت: تجربیات شورای سوم می‎تواند برای شورای جدید موثر باشد و اگر از این تجربیات به نحو مطلوب استفاده شود مسیر پیشرفت برای شهر گرگان هموارتر خواهد شد.

تجربیات شورای سوم اثرگذار برای شورای جدید است/ شورای جدید ما را به چشم رقیب نبیند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ذبیح‎الله میقانی امشب در آخرین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: شورای جدید نباید اعضای گذشته این پارلمان را به چشم رقیب ببیند، چراکه توجه همه ما برای پیشرفت و آبادانی این شهر گمارده شده است.

استفاده از تجربیات در جامعه مدیریتی جهان یک اصل پذیرفته شده است

میقانی با بیان اینکه استفاده از تجربیات در جامعه مدیریتی جهان نیز یک اصل پذیرفته شده است، تصریح کرد: برای اینکه دچار تکرار و طی کردن راه‎های گذشته برای آزمون و خطا نباشیم، لازم است از تجربیات دیگران برای رسیدن به نقطه مطلوب استفاده کنیم.

عضو سومین دوره شورای اسلامی شهر گرگان از اینکه سایر اعضا وی را به عنوان یک عضو جوان و کم‌تجربه در طول مدت فعالیتش همراهی کردند قدردانی کرد و اذعان داشت: در این دوره خطاها و اشتباهاتی در روند کار به وجود آمد، اما کسب تجربه مهم‌ترین موضوعی است که بر کوله‎بار اندوخته‎هایمان افزوده شده و سنگینی می‎کند.

وی، تحمل و صحه صدر شهردار گرگان را قابل تحسین دانست و عنوان کرد: شهردار گرگان برای شهر گرگان فعالیت‎های خوبی انجام داده است.

بیشترین ارباب رجوع اختصاص به کمیسیون نظارت و بازرسی شورا بوده است

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه بیشترین میزان ارباب رجوع اختصاص به کمیسیون نظارت و بازرسی بر شکایات در شورا داشته است، عنوان کرد: کمیسیون نظارت و بازرسی در شورا همواره محل بازگویی و رفع مشکلات مردم بوده است که فعالیت‎های مؤثر ذبیح‎الله میقانی در این کمیسیون قابل تقدیر است.

ربیعی در پایان با بیان اینکه تا به حال نسبت به دسته‎بندی مشکلات مردم اقدامی صورت نگرفته است، اذعان کرد: با توجه به اینکه افراد بسیاری به شورا مراجعه می‎کنند، اما هنوز موفق نشده‎ایم که مطالبات مردم را دسته‎بندی و به مقامات بالا گزارش دهیم، چراکه اگر این مسئله اتفاق بیفتد در بسیاری از تصمیم‎گیری‎ها مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام/83001/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول