اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهرداری منطقه 11 شهرداری اصفهان:

فاز نهایی خیابان امام رضا(ع) ساماندهی شد

شهرداری منطقه 11 شهرداری اصفهان گفت: عملیات ساماندهی فاز نهایی خیابان امام رضا(ع) به اتمام رسید.

فاز نهایی خیابان امام رضا(ع) ساماندهی شد

محمدرضا برکت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: فاز نهایی این خیابان  ساماندهی و زیرسازی آسفالت خیابان امام رضا(ع) بود که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته انجام شد.

وی ادامه داد: این خیابان به طول 3 هزار و 700 متر است که عملیات ساماندهی آن در شش فاز برنامه ریزی شده بود.

شهردار منطقه 11 شهرداری اصفهان تصریح کرد: ساماندهی فاز نهایی خیابان امام رضا(ع) هزینه‌ای بالغ بر300میلیون تومان را در برداشت.

این مسئول افزود: همچنین فاز پایانی ساماندهی و زیرسازی آسفالت این خیابان هزینه‌ای بالغ بر 450 میلیون تومان شده در دست اقدام است.

برکت به ساماندهی پارک امام رضا(ع) و بازسازی بوستان شاهد اشاره کرد و گفت: احداث پارک امام رضا در 60 هزار مترمربع را در دستور کار داریم و عملیات اجرایی آن از ابتدای مردادماه آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: نصب چهار آبنما را در دستور کار خود داشتیم که در سال گذشته دو آبنما را نصب و راه‌اندازی کردیم و در سال جاری نیز چهار آبنما در میدان بختیاری و تقاطع درخشان سعدی احداث می‌شود.

شهردار منطقه 11 شهرداری اصفهان تاکید کرد: تکمیل خیابان سازی خیابان نیکان حد فاصل میدان حمزه و اخلاص و خیابان امام جواد(ع) حد فاصل میدان اخلاص و باغ بانوان نیز امسال انجام می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث پارک محلی لیمجیر نیز به زودی آغاز می‌گردد خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه 11 طی دو سال گذشته توسعه فضاهای سبز را در دستور کار خود قرار داده به طوری که بین مناطق چهارده‌گانه شهری حائز رتبه برتر شده است.

انتهای پیام/63021/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول