اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خوزستان:

انتخابات خوزستان در سلامت کامل برگزار شد

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: با همکاری همه دست‌اندرکاران انتخابات، در استان خوزستان انتخاباتی پرشور با آمادگی امنیت و سلامت کامل برگزار شد.

انتخابات خوزستان در سلامت کامل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدکریم حسینی در مراسم تحلیف اعضای شورای شهر اهواز که در محل فرمانداری اهواز برگزاری شد، اظهار کرد: انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان خوزستان  در 70 شهر و 2 هزار روستا برگزار شد و امروز یک ماه بعد از تحلیف ریاست جمهوری؛ طبق قانون، مراسم تحلیف اعضای شورا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه با همکاری همه دست‌اندرکاران انتخابات، در استان خوزستان انتخاباتی پرشور با آمادگی امنیت و سلامت کامل برگزار شد، افزود: نتایجی که اعلام شد نیز دقیقا مطابق نظر و خواست مردم بوده است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان عنوان کرد: انتخابات در 27 شهرستان و حدود 2 هزار روستا در استان خوزستان، با تایید کامل هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا انجام شد، تنها در شهرستان‌های ایذه و شوش با نظر هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها؛ با 10 درصد شمارش مجدد آرا بازشماری آرا صورت گرفت که در نهایت مشخص شد شمارش آرا در این دو شهرستان نیز هیچ‌گونه مشکلی نداشته و انتخابات در سراسر استان مورد تایید قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مراسم تحلیف اعضای شورای شهر اهواز با حضور مسئولان صبح امروز در فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه رامی علاسوند مقدم و زیبا صالح‌پور کاندیدای ریاست شورای اسلامی شهر شدند و بعد از رای گیری علاسوند مقدم با 12 رای به‌عنوان رئیس شورا انتخاب شد.

ناجی سواری و هدایت ممبینی نیز کاندیدای نایب رئیس شورا بودند که در نهایت سواری با 11 رای برای این سمت منصوب شد.

هوشنگ شیرمردی و کاظمر سواری نیز پس از رای گیری به عنوان منشی شورا انتخاب شدند.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول