اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کانون پرورش فکری

آثار نویسندگان خوزستانی در «پنجره‌ای رو به ماه» منتشر شد

پانزدهمین دفترهای ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ابران با عنوان «پنجره‌ای رو به ماه» با آثار نویسندگان خوزستانی منتشر شد.

آثار نویسندگان خوزستانی در «پنجره‌ای رو به ماه» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، پانزدهمین دفترهای ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با درج نام و اثر چهار مربی ادبی و فرهنگی کانون استان خوزستان منتشر شد.

در این مجموعه چهار داستانِ، «بدرقه» کاری از «مانا مداح»، مربی فرهنگی کانون مرکز شماره یک آبادان، داستان «دعای من» از «سیده پروا ربیع‌زاده» مربی فرهنگی کانون مرکز شماره یک شوشتر، داستان «بغض کال و صندلی سبز» از «طیبه پوربصیری» مربی ادبی کانون مرکز شماره 2 اهواز و داستان «نذری» از «عهدیه خوزستانی» مربی ادبی کانون مرکز مجتمع اهواز به چاپ رسیده است.

دفترهای ادبی مجالی است برای بازتاب بهترین آثار مربیان و کارشناسان کانون سراسر کشور که تاکنون 15 مجموعه از آن انتشار یافته است.

در پانزدهمین دفتر ادبی کانون با عنوان «پنجره‌‌ای رو به ماه» خلاقیت و ذوق ادبی مربیان و کارشناسانی که در مسابقات ادبی سال‌های 88 و 89 کانون شرکت کرده بودند منتشر شده است.

کانون دو جلد کتاب با عنوان‌های «ابر یادگاری» و «باغ خدا» را که گزیده‌ نوشته‌های ادبی اعضای مراکز کانون سراسر کشور در آن به چاپ رسیده را به عنوان سیزدهمین و چهاردهمین دفترهای ادبی کانون در سال 1391 منتشر کرده است.

انتهای پیام/72001/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول