اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارم مهرماه و به همت تیپ 37 زرهی فارس

اولین یادواره 71 شهید ارتش کهگیلویه، بهمئی و چرام در دهدشت برگزار می‌شود

به همت تیپ زرهی 37 فارس و با همکاری امور ایثارگران کهگیلویه، اولین یادواره شهدای ارتش شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و بهمئی در تاریخ چهارم مهرماه در دهدشت برگزار می‌شود.

اولین یادواره 71 شهید ارتش کهگیلویه، بهمئی و چرام در دهدشت برگزار می‌شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت از برگزاری اولین یادواره شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در ایام هفته دفاع مقدس در دهدشت خبر داد.

بهنام صمدی‌فرد با اشاره به رشادت‌های دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: رزمندگان ارتش دوشادوش سپاه و بسیج صحنه‌های زیبایی از رزم و ازخودگذشتگی خلق کردند.

وی با بیان این‌که ثمره این حضور مقتدرانه، جانفشانی 71 نفر از چهار شهرستان مذکور بوده است، اظهار داشت: اقتدار امروز ما ناشی از فداکاری این شهدای ارزشمند است.

این مسئول ادامه داد: امروز ما وظیفه داریم این حماسه‌ها را ارج نهیم و یاد و خاطره همه شهدا خصوصاً شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران را زنده نگه داریم.

وی هفته دفاع مقدس را یادآور ایثار و فداکاری ملت سرافراز ایران اسلامی دانست و افزود: این یادوراه در تاریخ چهارم مهرماه به همت تیپ 37 زرهی شیراز و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار خواهد شد.

به گفته رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه از مجموع 71 شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران 51 شهید از شهرستان کهگیلویه، 12 شهید از شهرستان بهمئی و هشت شهید از شهرستان چرام است.

انتهای پیام/82016/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول