اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیجار:

دلدادگی به ولایت از خصوصیت شهدای بیجار است/ بیداری اسلامی نتیجه رشادت های شهدای ایران است

امام جمعه بیجار با بیان اینکه دیار گروس یادآور غیرتمندی و معنویت است گفت: دلدادگی به ولایت از خصوصیت شهدای بیجار است.

دلدادگی به ولایت از خصوصیت شهدای بیجار  است/ بیداری اسلامی نتیجه رشادت های شهدای ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌ا‌لاسلام علی مرادی ظهر امروز در دومین یادواره 450 شهید والامقام شهرستان بیجار که همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور سرداران و فرماندهان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر و بسیجیان و مردم ولایت‌مدار در حسینه این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان و تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق اظهار کرد: شهدای ایران اسلامی مردان مردی بودند که با جانفشانی درس رشادت و پایمردی را به جهانیان آموختند.

وی شهدا را میزبانان اصلی این محفل نورانی بیان کرد و گفت: همه ما میهمان شهدا هستیم و امید است خداوند سبحان پیوسته ما را در مسیر شهدا ثابت قدم و بیدار و برای رسیدن به آرمان‌های امام راحل و شهدا توفیق عنایت بدارد.

مرادی با بیان اینکه مردم دیار گروس مردمی ولایت‌مدار و متدین و معنوی هستند گفت: مردم این در دوران دفاع مقدس از جنوب تا آذربایجان غربی شاهد صلابت و ایثار رزمندگان این خطه و تقدیم شهدای بسیاری در راه پاسداری از مرزو بوم ایران بودند. جان داده و تمام هستی خود را نثار اهداف انقلاب کردند.

امام جمعه بیجار به گستردگی فرهنگ ولایت‌مداری در شهرستان بیجار اشاره و خاطرنشان کرد: باید بیجار به عنوان منطقه‌ای حساس بیش از گذشته مورد توجه مسئولان قرار گرفته و مردم دیار گروس نیز برای پاسداری از ولایت مانند شهدای گرانقدر پیشتاز و پیشقدم باشند.

مرادی تصریح کرد: امروز این پرچم در دستان امام خامنه‌ای است و ما با جان و مال و آبرو پشت سر ولی برحق در برافراشتن این پرچم در تمام جهان تلاش خواهیم کرد.

خطیب جمعه بیجار با بیان اینکه فرزندان اسلام نه تنها در ایران بلکه در بحرین، سوریه و .. آرمان‌های شهدای اسلام خصوصا ایران اسلامی را مد نظر قرار داده و در راه احیای کلمه الله تا رسیدن به حکومت جهانی امام زمان از پای نخواهند نشست.

وی بیداری اسلامی کنونی در منطقه را مرهون خون شهدا و رشادت و حق‌طلبی آنها عنوان کرد.

مرادی  با بیان اینک مناطق مختلف استان شاهد دلاوری‌های شهدا و رزمندگان بیجار گروس بود گفت: رزمندگان و  شهدای بیجار در جان خود را در طبق اخلاص گداشته و دلیرانه به پیکار با باطل شتافته و به دیدار معبود ابدی شتافتند.

وی افزود: در ولایت‌مداری بیجاریان همین را بس که بیجار همواره به عنوان قم کردستان مطرح بوده و مردمانش در پاسداری از ولایت و رهبری پیشتاز بوده‌اند.

امام جمعه بیجار در پایان با بیان اینکه مردم دیار گروس ولایتمدار و متدین هستند گفت: سابقه‌ای 70 ساله در فعالیت حوزه علمیه و حضور 160 طلبه در سطوح 1 و 2 و نیز بیانگر تدین و حرکت در خط معنویات مردم این شهرستان است.

انتهای پیام/79015/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول