اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فوتبال شهدای ساری:

ساری به مرحله دوم فوتبال حذفی کشور صعود می‌کند

سرمربی تیم فوتبال شهدای ساری گفت: با درخشش بازیکنان، به مرحله دوم جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور صعود می‌کنیم.

ساری به مرحله دوم فوتبال حذفی کشور صعود می‌کند

ذوالفقار شریفی در آستانه بازی تیمش مقابل استقلال نوین قزوین در جام حذفی فوتبال کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری تصریح کرد: بازیکنان در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برند و آماده این بازی حساس هستند.

وی افزود: تیم برای آمادگی بیشتر در لیگ و همچنین رقابت‌های جام حذفی تمرینات و اردوی مناسبی را پشت سر گذاشت تا با پیروزی مقابل حریف به مرحله بعد صعود کند.

سرمربی فوتبال شهدای ساری با اشاره به برگزاری چند دیدار دوستانه و تدارکاتی تیمش اظهار داشت: بازیکنانم در دیدارهای تدارکاتی و دوستانه در برابر حریفان قدر خوب نشان دادند و اگر همین شرایط  و روند را در لیگ ادامه دهند، موفق خواهند شد.

شریفی با اشاره به رقابت تیمش در دو رخداد مهم کشوری اظهار داشت: تیم شهدای ساری برای نخستین بار در کشور باید هم در لیگ و جام حذفی فوتبال کشور به مصاف حریفان برود.

وی در پایان با اشاره به توانمندی خوب و بالای بازیکنانش افزود: با همت بازیکنان و تشویق هواداران به راحتی می‌توانیم مقابل حریف در جام حذفی کشور پیروز شویم.

به گزارش فارس، تیم شهدای ساری در دور نخست رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور چهارشنبه 13 شهریور از ساعت 17 در استادیوم شهید متقی میزبان استقلال نوین قزوین است.

انتهای پیام/86005/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول