اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ستاد مردمی جوانان داوطلب اعزام به سوریه در شهرستان دشتی:

ایران و عراق راه را برای حضور داوطلبان در جبهه‌های سوریه باز کنند

ستاد مردمی جوانان داوطلب اعزام به سوریه در شهرستان دشتی اعلام کرد: از دولت جمهوری اسلامی و دولت عراق می‌خواهیم راه حرکت نیروهای داوطلب مردمی ایران و عراق را برای اعزام به جبهه‌های سوریه باز کنند.

ایران و عراق راه را برای حضور داوطلبان در جبهه‌های سوریه باز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، ستاد مردمی جوانان داوطلب اعزام به سوریه در شهرستان دشتی در بیانیه‌ای حضور در بلندی‌های جولان و آزادی سرزمین‌های اشغالی و حمایت موشکی و توپخانه‌ای برای انجام عملیات زمینی را مورد تاکید قرار دادند.

این بیانیه می‌افزاید: 60 سال است که ازاشغال سرزمین‌های مقدس فلسطین می‌گذرد و در تمام این مدت رژیم استعمارگر و وحشی آمریکا پیوسته از غاصبان حمایت کرده است و به‌منظور تضعیف کشورهای مختلف منطقه که راه مقاومت در مقابل اشغال را پیش گرفته‌اند تجاوز نظامی کودتاها، ترور فجیع و کشتارهای عظیم را به‌راه انداخته است.

در بیانیه جوانان دشتی آمده است: بیشتر از سی سال است که منطقه اسلامی در آتش می‌سوزد و با جنایات ضد انسانی آمریکا و صهیونیست‌ها در خون غوطه‌ور است یک روز حمله به ایران به بهانه مهار خطر انقلاب اسلامی برای جهان، بعد از آن حمله و اشغال جنوب لبنان به بهانه امنیت روز دیگر تجاوز و اشغال افغانستان و کشتار صدها نفر به بهانه وجود یک گروه تروریستی چند نفره که خودشان ساخته بودند و تا امروز آنها را از بین نبرده‌اند بلکه در سوریه، ایران، عراق و لبنان همان گروه را کماکان تحت حمایت خود دارند.

این بیانیه افزود: روز بعد حمله به عراق به ادعای داشتن سلاح اتمی که هرگز کشف نشد و دروغ بودن آن بر همه جهانیان آشکار شد هر روز حمله هواپیماهای بدون سرنشین به مردم مظلوم و روستائیان پاکستان سپس حمایت از سرکوب مصر و از بین بردن دولت منتخب مردم مصر به بهانه وجود اختلاف داخلی و امروز تهدید سوریه به حمله به بهانه استفاده از سلاح شیمیایی.

در این بیانیه آمده است: در حالی که همه می‌دانند این سلاح‌های شیمیایی توسط تروریست‌های تحت حمایت آمریکا شلیک شده و دولت سوریه که شش ماه است روی دور پیروزی قاطع در همه جهبه‌هاست نیازی به استفاده از سلاح شیمیایی و ایجاد دردسر برای خود ‌ندارد.

این بیاینه یادآورشد: امروز برای همه مردم منطقه آشکار شده است که بهانه‌های تجاوزها و حملات نظامی بهانه‌های واهی و بی پایه است و هدف چیزی نیست جز حمایت از اشغال فلسطین و حفظ امنیت غاصبان آن.

این بیانیه افزود: حوادث 30 سال گذشته که میلیون‌ها انسان بی گناه منطقه را به خاک و خون کشیده است نشان می‌دهد که تا علت اصلی ناآرامی‌ها یعنی رژیم صهیونیستی از بین نرود منطقه روی آرامش نخواهد دید و هر روز شاهد تجاوز جدید به یکی از کشورهای منطقه خواهیم بود.

در بیانیه جوانان دواطلب دشتی برای اعزام به سوریه تاکید شده است: مردم منطقه باید یک بار برای همیشه عزم خود را برای نابودی رژیم صهیونیستی جزم کنند و با از بین بردن این غده سرطانی انگیزه‌های تجاوز را از آمریکا بگیرند.

این بیانیه از دولت جمهوری اسلامی و دولت عراق خواسته است راه حرکت نیروهای دواطلب مردمی ایران و عراق را برای اعزام به جبهه‌های سوریه باز کنند.

این بیانیه افزود: دولت جمهوری عربی سوریه اجازه دهد جوانان ایرانی و عراقی در جبهه‌های جولان حضور یابند و عملیات مقدس آزادی جولان و پیشروی برای آزادی بیت المقدس را آغاز کنند.

بیانیه جوانان دشتی تصریح کرده است: از دولت جمهوری عربی سوریه می‌خواهیم با موشکباران پایگاه‌های هوایی و موشکی و مراکز فرماندهی ارتش رژیم غاصب و حمله به شهرها و شهرک‌های صهیونیست نشین از نیروهای مردمی داوطلب مسلمان در جبهه جولان حمایت کنند.

این بیانیه یادآورشد: از همه مردم منطقه می‌خواهیم هوشیاری به‌خرج دهند و نگذارند دشمن هرروز یکی از کشورهای ما را از یکدیگر جدا کند باید دست به دست هم دهیم یکبار برای همیشه قیام کنیم و با نابودی رژیم صهیونیستی آمریکای وحشی را سرجای خودش بنشانیم و امنیت و آرامش را به منطقه برگردانیم.

انتهای پیام/66001/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول