اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک مسئول در فرمانداری بجنورد:

شهرداری بجنورد از زمین فروشی برای اداره شهر پرهیز کند

یک مسئول در فرمانداری بجنورد تاکید کرد: شهرداری باید از زمین فروشی برای اداره شهر پرهیز کند و شورای اسلامی نیز در این زمینه رسالت داشته تا مصوبه‌ای را نگذراند.

شهرداری بجنورد از زمین فروشی برای اداره شهر پرهیز کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علی ثروتی بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل شورای اسلامی این شهر از کارشناسان متخصص کمیسیون‌های مختلف این شورا گفت: امیدواریم شورای چهارم برای افزایش درآمدهای شهرداری تدبیر و در این راستا حرکت کند.

کارشناس مسئول شوراها با بیان اینکه در سال‌های اخیر شاهد فروش زمین‌های زیادی در این شهر برای افزایش درآمد شهرداری بوده‌ایم، اظهار کرد: این اقدام در حالی بوده که شاید کم‌ترین توسعه را در شهر در حوزه عمرانی شاهد بودیم.

ثروتی آموزش شهروندی را نیز مهم برشمرد و گفت: شورای چهارم در این زمینه مسئولیت زیادی را بر دوش دارد.

یک مسئول در استانداری خراسان شمالی هم عملکرد شورای سوم این شهر را به نسبت رضایت بخش دانست.

سیدعلی میرکریمی یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید از سوی شورای جدید برای توسعه این شهر انجام شود را تدوین چشم انداز شهرداری عنوان کرد.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی سوم بجنورد هم در این نشست اظهار کرد: بجنورد صرفاً دیگر یک شهر نبوده و مرکز استان بوده و باید چهره آن تغییر کند.

رضا فیروزه تصریح کرد: اکنون آنچه که بجنورد را به عنوان مرکز استان نسبت به سایر شهرها متمایز می‌کند، مشخص نبودن هزینه‌های جاری و هزینه‌های عمرانی بوده که مشکل ساز شده است.

وی بالا بودن شمار نیروها در شهرداری بجنورد را برشمرد و گفت: این باعث شده تا بخش زیادی از در آمدهای شهرداری صرف حقوق پرسنل شود.

به گفته فیروزه باید هزینه‌های عمرانی مشخصاً از هزینه‌های جاری شهرداری متمایز تا فعالیت عمرانی بیشتری صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه در دور سوم شورای اسلامی این شهر در حد بضاعت فعالیت‌های خوبی انجام شد، اظهار کرد: البته می‌شد کارهای بزرگ‌تری را با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی انجام داد که امیدواریم در دور چهارم شورا محقق شود.

به گزارش فارس، در این نشست اعضای شورای اسلامی بجنورد از ارائه نظرات و پیشنهادات کارشناسی اعضای کمیسیون‌های مختلف شورای شهر در طول 6 سال گذشته قدردانی کردند.

انتهای پیام/63002/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول