اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر نکا خبر داد

اختصاص بودجه 12 میلیارد تومانی به شهرداری نکا

رئیس شورای شهر نکا از اختصاص بودجه 12 میلیارد تومانی به شهرداری نکا خبر داد.

اختصاص بودجه 12 میلیارد تومانی به شهرداری نکا

سیداسماعیل میری امروز در آخرین روز خدمت خود به عنوان رئیس شورای شهر نکا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم در هر جایگاه و لباسی از جمله وظایف مهم است و در این زمینه در هر کجا که لازم باشد به مردم خدمت می‌کنیم.

وی ادامه داد: در طول شش سال گذشته در شورای شهر نکا خدمات مناسب زیربنایی به شهروندان نکایی ارائه شده است تا مردم ما دغدغه بسیاری از مسائل را نداشته باشند.

میری با اشاره به اینکه شاید در برخی از موارد کارهای زیربنایی برای شهروندان نمود نداشته است، خاطرنشان کرد: به عنوان مثال رفع مشکل آب‌های سطحی در نکا در شرایط عادی برای شهروندان محسوس نیست اما در زمان بارندگی‌ها و سیل این مسئله نمود پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: با تمام تلاش اکنون در سطح نکا مشکل آب‌های سطحی و روان شدن آب در خیابان و آبگیری جاده و معابر نداریم.

میری افزود: سال گذشته با تمام تلاش، بودجه  شهرداری نکا به طور کامل جذب شد.

رئیس شورای شهر نکا با اشاره به بودجه 10 میلیارد تومانی سال گذشته گفت: در سال گذشته 100 درصد بودجه تخصیص یافت و عملیاتی شد.

وی اظهار داشت: برنامه‌ریزی، سیاستگذاری و نظارت از مهم‌ترین وظایف شوراها است که در شورای دور سوم نکا سعی شد با تمام توان در این رابطه اقدام شود.

میری با بیان اینکه رفع دغدغه‌های زیرساختی مهم‌ترین اولویت شورای شهر نکا بود ادامه داد: سیاستگذاری شورای نکا براساس رویکرد زیر ساختی و رفع مشکلات زیربنایی بود که امروز تا حد بسیار بالایی رفع شده است.

وی خاطرنشان کرد: رفع مشکلات آب‌های سطحی، کارخانه آسفالت، احداث سی ان جی، ساخت کارخانه کمپوست و ساخت کشتارگاه از جمله برنامه‌های ما در این دوره بوده است.

میری یادآور شد: برنامه‌های دوره سوم شورای اسلامی شهر نکا در قالب طرح‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت است.

وی افزود: این برنامه‌ها رویکردی زیرساختی و زیربنایی داشته است.

رئیس شورای شهر نکا عمده عملکردهای شهرداری و شورای شهر نکا را در بخش‌های مختلف عمرانی، خدمات شهری و فضای سبز برشمرد و خاطر‌نشان کرد: در بخش عمرانی لکه‌گیری آسفالت‌ها، احداث باند سلامت، نصب لوازم ورزشی در باند سلامت، خرید ماشین‌آلات سنگین و سبک از جمله عملکردها بوده است.

میری گفت: اکنون شهر نکا آماده برای اجرای برنامه‌های روبنایی و مبلمان جدید است که امیدواریم شورای جدید با توجه به نیروهای فعال و جدید در این زمینه موفقیت بیشتری حاصل شود.

وی گفت: شهرداری نکا با ایجاد منابع پایدار همچون کارخانه آسفالت و بهره‌برداری از معدن سنگ درآمدی 100 درصدی ایجاد کرده است تا با ایجاد درآمد ثابت، مشکلات درآمدی رفع شود.

انتهای پیام/86002/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول