اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد

برگزاری مراسم عزاداری امام صادق(ع) در 100 مسجد ملایر

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: در بیش از یکصد مسجد شهرستان ملایر مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم عزاداری امام صادق(ع) در 100 مسجد ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام داود عباسی در جمع خبرنگاران در ملایر با اشاره به کرامات و فضایل امام ششم شیعیان اظهار داشت: امام جعفر صادق(ع) به عنوان پایه‌گذار فقه جعفری در تشیع و انتشار ادعیه و احادیث در کتب مختلف خدمت بزرگی به ترویج دین مقدس اسلام و احیای رسالت الهی و پیامبر (ص) داشته است.

وی تربیت 4 هزار شاگرد در حوزه درس امام صادق که هر کدام از این شاگردان خود دارای کمالات و فضایل بزرگی بوده و منشأ خدمات گسترده‌ای در دین شدند را از دیگر برجستگی‌های امام صادق(ع) برشمرد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به فضایل عزاداری در شب شهادت این امام همام ابراز داشت: عزاداری و گرامیداشت شب شهادت امام صادق(ع) باعث خشنودی امام زمان(عج) و عاقبت به خیری برای همه ما خواهد شد.

وی از برگزاری مراسم عزاداری و سخنرانی اساتید در ایام صادقیه در مساجد و بقاع متبرکه شهرستان خبر داد و تصریح کرد: از شب جمعه به مدت پنج شب مراسم عزاداری و سخنرانی بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد فاطمیه(س) ملایر در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام عباسی ابراز داشت: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام غلامرضا ادبی از اساتید حوزه علمیه قم است و این مراسم به همت هئیت سائلین اباصالح(عج) ملایر برگزار شده است.

وی در ادامه به مراسم و برنامه‌های شهادت امام صادق(ع) در روز شهادت این امام همام اشاره کرد و گفت: در بیش از یکصد مسجد شهرستان مراسم عزاداری برگزار می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از حرکت هیئات مذهبی و دستجات عزاداری از پنج مسیر اصلی شهر ملایر به سمت مسجد جامع در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) خبر داد و افزود: این مسیرها شامل خیابان شهدا، خیابان شهید وفایی، خیابان شهید مصطفی خمینی، قائم مقامی و خیابان تختی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عزاداران در ادامه در مسجد جامع ملایر تجمع و عزاداری خواهند داشت.

انتهای پیام/89013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول