اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر:

2 مدرسه مناطق زلزله‌زده دشتی تا اول مهر افتتاح می‌شود

مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر گفت: تلاش می‌کنیم برای اول مهرماه مدرسه شش کلاسه شهید رجبی شنبه و 4 کلاسه شهید اسدی چاهگاه آماده تحویل و بهره‌برداری باشد.

2 مدرسه مناطق زلزله‌زده دشتی تا اول مهر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد مرادی صبح امروز در نشست بررسی پیشرفت فیزیکی بازسازی مدارس مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی با تشریح روند بازسازی مدارس در مناطق زلزله‌زده گفت: هم اکنون در حال بازسازی هشت پروژه در مناطق زلزله‌زده دشتی هستیم.

مرادی بیان کرد: تلاش می‌کنیم برای اول مهرماه مدرسه شش کلاسه شهید رجبی شنبه و 4 کلاسه شهید اسدی چاهگاه آماده تحویل و بهره‌برداری باشد.

وی ادامه داد: بهره‌برداری از مدرسه شهید رجبی تا حدود زیادی مشکلات دانش‌آموزان در شهر شنبه را حل خواهد کرد هر چند تلاش می‌کنیم تا پایان سال جاری تمام مدارس شهر شنبه را بازسازی و تحویل دهیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر گفت: تاکنون همکاری صمیمانه‌ای در استان بوشهر برای بازسازی مدارس مناطقه زلزله‌زده صورت گرفته که جای تقدیر دارد.

وی گفت: نبود اعتبار مشخص برای پروژه‌ها، شرایط بد آب و هوایی از جمله مواردی بوده که موجب شد تا در برخی مواقع روند کار کند شود که در حال حاضر با توجه به کاهش درجه حرارت هوا و مناسب‌تر شدن شرایط برای اجرای عملیات بازسازی، سرعت پیشرفت فیزیکی مطلوب‌تر خواهد شد.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری بوشهر نیز افزود: با وجود اینکه اعتبار لازم برای بازسازی مدارس در مناطق زلزله‌‍زده پرداخت نشده است، اما پیشرفت فیزیکی از اعتبارات لازم جلوتر است.

کاظم مرادی اظهار داشت: باید اقدامات انجام شده در حوزه بازسازی مناطق زلزله‌زده را به اطلاع مردم برسانیم تا در جریان تحولات صورت گرفته در مناطق زلزله‌زده قرار بگیرند.

وی با قدردانی از تلاش رسانه‌ها در انعکاس خدمات انجام شده در مناطق زلزله‌زده دشتی، بیان کرد: اهالی رسانه می‌توانند با انعکاس به موقع و صحیح روند بازسازی مناطق زلزله‌زده، موجب ایجاد امید در بین زلزله‌زدگان شوند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول