اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

توسعه زیرساخت‌های آموزشی و افزایش امکانات مدارس کنگان

فرماندار کنگان از توسعه زیرساخت‌های آموزشی و افزایش امکانات مدارس کنگان خبر داد.

توسعه زیرساخت‌های آموزشی و افزایش امکانات مدارس کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس تبرکی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش کنگان در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان کنگان ضمن تقدیر از تلاش اعضای شورای آموزش و پرورش و کسب رتبه عالی در استان، ابراز امیدواری کرد این موفقیت‌ها همواره ادامه یابد.

وی افزود: در حوزه شورای آموزش و پرورش باید تلاش و برنامه‌ریزی دقیق انجام دهیم و زمینه‌سازی کنیم تا دانش‌آموزان به مدارج عالی ارتقا یابند.

فرماندار کنگان با اشاره به کسب رتبه‌های برتر در حوزه آموزشی و پرورشی شهرستان در سال‌های گذشته، تلاش اعضا و شورا را در کسب این عناوین ستود و یادآور شد: اگر زمینه موفقیت را فراهم کنیم و همه تجهیزات و ابزار لازم نیز فراهم شود، دانش‌آموزان نیز به راحتی خواهند توانست به تحصیل خود بپردازند و موفقیت بیافرینند.

تبرکی یادآور شد: افزایش سطح کیفی تعلیم و تربیت باید در دستور کار قرار گیرد و همه مسئولان شهرستان باید در این مسیر اهتمام ورزند و نباید هیچ فرصتی را هدر دهیم.

فرماندار کنگان از توسعه زیرساخت‌های آموزشی و افزایش امکانات مدارس کنگان خبر داد و گفت: توسعه زیرساخت‌های آموزشی در شهرستان و افزایش امکانات و تجهیزات و فضاهای آموزشی امری بسیار مهم است که در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

تبرکی تاکید کرد: به هر میزان در حوزه آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کنیم به موفقیت بیشتری می‌رسیم و در واقع آینده کشور در گروی توجه به آموزش و پرورش است.

رئیس آموزش و پرورش کنگان نیز ضمن ارائه گزارشی از کسب موفقیت‌ها در سال‌های گذشته از اعضای شورای آموزش و پرورش خواست در اجرای برنامه‌ها به‌ویژه ستاد پروژه مهر، این مدیریت را یاری کنند.

عباس شریف افزود: در یکسال اخیر شاهد موفقیت قابل قبول آموزش و پرورش کنگان در سطح استانی و کشوری بوده‌ایم که تداوم این موفقیت‌ها مستلزم تلاش و فعالیت بیشتر و موثرتر است.

انتهای پیام/2451/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول