اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

کسب مدال در تیراندازی برنامه‌ریزی دراز مدت است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: کسب مدال در رشته‌های مختلف به‌ویژه رشته‌های انفرادی مانند تیراندازی نیازمند برنامه‌ریزی درازمدت است.

کسب مدال در تیراندازی برنامه‌ریزی دراز مدت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج عصر امروز در مراسم تجلیل از برترین‌های رشته تیر و کمان در اردبیل اظهار داشت: رشته تیر و کمان به برنامه‌ریزی دقیق، استراتژیک و حمایت بیشتر نیاز دارد.

وی تصریح کرد: تیر و کمان رشته‌ای المپیکی و پرمدال است و توجه به این رشته ضرورت دارد.

پازاج خاطرنشان کرد: تیر و کمان رشته‌ای پرهزینه است و اداره‌کل ورزش و جوانان در تهیه وسایل و تجهیزات آن هیئت تیر و کمان را یاری می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: خوشبختانه استان اردبیل در این رشته ورزشی و در بخش آقایان و بانوان دارای استعدادها و ظرفیت‌های مناسب است و هیئت تیر و کمان استان با برنامه‌ریزی مناسب و دقیق به ویژه در بخش آموزشی و تقویت فنی قهرمانان و ورزشکاران می‌تواند در سطوح ملی و بین‌المللی مطرح شود.

وی بیان کرد: البته نباید انتظار نتیجه‌گیری و مدال‌آوری سریع از این رشته داشته باشیم چرا که این رشته برای کسب موفقیت‌های بزرگ نیازمند برنامه‌ریزی درازمدت است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یادآور شد: برای کسب مدال و موفقیت در میدان‌های اصلی بازی‌های آسیایی نیازمند همکاری، تلاش مضاعف و برنامه‌ریزی منسجم در تیر و کمان هستیم.

برپایی مسابقات تیر و کمان در اردبیل

مسابقات تیر و کمان شهرستان اردبیل که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و سالروز بسیج ورزشکاران با حضور 63 کماندار در سبک ریکرو در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شده بود به پایان رسید.

در این مسابقات که در سالن پهلوان رضازاده و در دو رده مبتدی و حرفه‌ای برگزار شد، در رده حرفه‌ای مردان هادی مقصودنیازی به مقام قهرمانی رسید و حامد مجرد و محمد حسین‌پور به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در رده حرفه‌ای بانوان نیز ماه‌روز محمدی به مقام نخست دست یافت و سحر ابراهیمی و مریم نجیبی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده مبتدی بانوان نیز زهرا فعال به مقام قهرمانی رسید و سیما میرزارحیمی و مهسا وخشور به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گفتند.

جوایز و احکام قهرمانی این رقابت‌ها توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان اهدا شد.

انتهای پیام/62006/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول