اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان:

مسئولان صنعت نفت به تعهدات خود عمل کنند/ گودرزی تلاش خود را کرده است

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با وجود تلاش‌های مدیر عامل، مسئولان نفت به هر بهانه‌ای از عملی کردن تعهدات خود سر باز می‌زنند.

مسئولان صنعت نفت به تعهدات خود عمل کنند/ گودرزی تلاش خود را کرده است

ابراهیم قاسمپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان، از پایان اردوی تدارکاتی این تیم در تهران خبر داد و اظهار کرد: روز دوشنبه به آبادان باز خواهیم گشت و از سه شنبه تمرینات این تیم در آبادان آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مدت چهار بازی تدارکاتی انجام دادیم که در ان استقلال اهواز را در اولین دیدار با نتیجه سه بر دو از پیش روی برداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: در دومین بازی نیز نفت تهران را با حساب یک بر صفر شکست دادیم و در بازی سوم نیز علیرغم هدر دادن موقعیت‌های زیاد توسط بازیکنان یک بر صفر مغلوب تیم پارسه تهران شدیم.

قاسمپور افزود: روز گذشته نیز در مقابل راه آهن سو رینت صف آرایی کردیم که با نتیجه دو بر صفر مغلوب این تیم شدیم، در کل فکر می‌کنم تیم به هماهنگی لازم جهت حضور در مسابقات را پیدا کرده است.

وی اردوی تهران را مثبت ارزیابی کرد و عنوان کرد: در این اردوی تدارکاتی بیشتر به دنبال بازی‌های دوستانه بودیم که بازی‌های قابل قبولی به انجام رساندیم، می‌توانستیم بازی‌های بیشتری انجام دهیم که میسر نشد.

سرمربی طلایی پوشان در خصوص ادامه بازی‌های تدارکاتی تیم صنعت نفت در آبادان اضافه کرد: پس از آغاز تمرینات در آبادان دو بازی تدارکاتی نیز در این شهر با حریفان برگزار خواهیم کرد تا با آمادگی کامل به مصاف راهیان کرمانشاه در جام حذفی و پس از آن مسابقات لیگ دسته اول برویم.

قاسمپور در جملاتی از بدقولی مدیران نفت نسبت به پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی گلایه کرد و ابراز داشت: متأسفانه در هر بار حضور من در این تیم کفگیر باشگاه به ته دیگ خورده و بی‌پولی دامان باشگاه صنعت نفت را می‌گیرد، در قرارداد هر بازیکنی یک بند وجود دارد که به هنگام عقد قرارداد مبلغی را دریافت کند، ما در این باشگاه نه تنها این اتفاق رخ نمی‌دهد بلکه تضمینی برای این کار نیز وجود ندارد و بازیکن در مورد مطالبات خود تکلیف خود را نمی‌داند.

وی ادامه داد: مدیر عامل باشگاه صنعت نفت با وجود تمام تلاش‌ها خود هنوز نتیجه‌ای نگرفته و مدیران نفت تغییرات دولت را علت به تعویق افتادن پرداخت مطالبات و می‌دانند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با انتقاد از خوابگاه موجود در کمپ تمرینی تهران گفت: این خوابگاه در شان باشگاه صنعت نفت و بازیکن این باشگاه و هیچ بازیکن دیگری نیست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تلاش‌های مدیر عامل باشگاه مثمر ثمر باشد و این تیم از بلاتکلیفی در آید چرا که اگر هم اکنون نشود جلوی این حاشیه‌ها را گرفت دیگر نمی‌توان این تیم را از حاشیه خارج کرد و در ادامه به مشکل جدی بر خواهیم خورد.

انتهای پیام/72013/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول