اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نقل و انتقالات هیئت فوتبال مازندران:

مهلت نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال تمدید نمی‌شود

مسئول نقل و انتقالات هیئت فوتبال مازندران گفت: مهلت نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال در لیگ‌های کشور تمدید نمی‌شود.

مهلت نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال تمدید نمی‌شود

سیدابراهیم نوپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: بر اساس نامه مکتوب فدراسیون فوتبال بازیکنان فوتبال تا زمان مقرر وظیفه دارند که باشگاه‌های موردنظر خود را در فصل جدید لیگ کشور انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه از سوی فدراسیون فوتبال آغاز و پایان مهلت نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال به تمامی استان‌ها ارسال شده است، ابراز داشت: زمان آغاز نقل و انتقالات بازیکنان در لیگ دسته اول فوتبال کشور از 30 مرداد آغاز شده و تا 19 شهریور ادامه دارد.

نوپور تصریح کرد: برای بازیکنان لیگ دسته دوم فوتبال کشور نیز 29 مرداد آغاز نقل و انتقالات و 20 شهریور پایان انتخاب بازیکنان برای باشگاه موردنظر است.

مسئول نقل و انتقالات هیئت فوتبال مازندران در ادامه گفت: آغاز نقل و انتقالات بازیکنان در لیگ دسته سوم کشور نیز از 27 مرداد اعلام شده که تا 17 شهریور نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان فوتبال هرچه سریع‌تر باشگاه‌ها مورد نظر خود را در فصل جاری لیگ‌های کشور انتخاب کنند، اظهار داشت: سازمان لیگ فدراسیون فوتبال 31 شهریور را آغاز لیگ دسته اول فوتبال کشور، سوم مهر را آغاز لیگ دسته دوم فوتبال کشور و 17 شهریور را نیز آغاز لیگ دسته سوم فوتبال کشور اعلام کرد.

نوپور در پایان افزود: برخی از بازیکنان باشگاه‌های موردنظر خود را در فصل جدید انتخاب کردند که قرارداد بازیکنان در هیئت فوتبال استان ثبت شد و سپس به فدراسیون ارسال می‌شود.

انتهای پیام/86005/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول