اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس خبر داد

کشف 406 کیلوگرم تریاک در داراب

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس از کشف 406 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان داراب خبر داد.

کشف 406 کیلوگرم تریاک در داراب

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ محمداسماعیل مصری اظهار داشت: در پی اطلاع از اینکه محموله‌ای از مواد مخدر با استفاده از سه خودرو از استان بندرعباس به سمت داراب فارس در حرکت است، موضوع دستگیری و کشف مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی با اعلام اینکه محل اختفای قاچاقچیان مورد شناسایی قرار گرفت افزود: در بازرسی‌های صورت گرفته از منزل قاچاقچیان در مجموع 406 کیلوگرم تریاک که در خودروهای سمند و پژو به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس تصریح کرد: در این مورد هفت قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و 9 گوشی تلفن همراه نیز از آنان کشف شد.

دستگیری سارق باطری و موتورسیکلت در مرودشت

بر اساس این گزارش همچنین با دستگیری یک سارق در مرودشت استان فارس، پرده از راز 11 سرقت باطری خودرو و سه موتورسیکلت در این شهرستان برداشته شد.

سرهنگ علی شیبانیان با اعلام این خبر گفت: در پی سرقت‌های اخیر قطعات درون خودرو در سطح این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 11 انقلاب قرار گرفت.

وی افزود: با انجام یک‌سری کارهای اطلاعاتی، پلیسی و تحقیقات محلی یکی از سارقان دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی انتقال یافت.

این مسئول ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی در تحقیقات و باز جویی‌های فنی موفق شدند دو نفر از همدستان سارق را شناسایی و طی یک عملیات منسجم یکی از آنانرا دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: طی تحقیقات به عمل آمده از سارقان و با استناد به شواهد و مدارک جمع شده  11 سرقت باطری خودرو و سه موتور سیکلت از آنان کشف شد.

شیبانیان در پایان با تاکید بر این که تعدادی از خریداران اموال مسروقه نیز شناسایی شده‌اند تصریح کرد: تلاش‌ها برای دستگیری آنان و هم‌چنین همدست متواری سارقان هم‌چنان ادامه دارد.

منشی کلاهبردار حساب مدیر شرکت را خالی کرد

رئیس پلیس «فتا» استان فارس از شناسایی و دستگری یک منشی کلاهبردار در شیراز که اقدام به خالی کردن حساب مدیر شرکت خود کرده بود خبر داد.

سیدموسی حسینی با اعلام این خبر گفت: مدیر یک شرکت صنعتی در شیراز با حضور در پلیس «فتا» فارس بیان کرد که 25 میلیون ریال از حسابش به‌صورت اینترنتی خرید غیرمجاز، صورت گرفته است.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتای فارس از حساب شاکی، خریدهای انجام شده در قالب کارت شارژ را بررسی و با استعلام از شرکت مخابرات و بانک‌های مبدا و مقصد متهم را شناسایی و وی را احضار کردند.

رئیس پلیس فتای استان فارس بیان کرد: متهم که خانمی ساکن شیراز است، در بازجویی اعلام کرد با استفاده از اطلاعات حساب مدیر شرکت که برای انجام امور کاری در اختیارش بوده، اقدام به خرید و برداشت غیرمجاز می‌کرده است.

وی گفت: پس از ارائه ادله لازم جرم انتسابی از متهم کشف و برای انجام رسیدگی قضایی به دادسرا فرستاده شد.

انتهای پیام/2448/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول