اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس خبر داد

کشف یک تن و 200 کیلوگرم مواد مخدر در فارس

فرمانده انتظامی فارس از کشف یک تن و 241 کیلو و 19 گرم مواد مخدر در 48 ساعت گذشته در این استان خبر داد.

کشف یک تن و 200 کیلوگرم مواد مخدر در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سردار سیروس سجادیان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس با همکاری ماموران انتظامی شهرستان‌های داراب، جهرم، فسا، نورآباد و نی‌ریز با انجام چند عملیات جداگانه در 48 ساعت گذشته یک تن و 241 کیلوگرم مواد مخدر را در استان فارس کشف کردند.

وی اضافه کرد: این مواد شامل یک تن و 184کیلو و 550 گرم تریاک، 55 کیلوگرم حشیش و یک کیلو و 640 گرم هرویین بوده است.

فرمانده انتظامی فارس افزود: در این مورد 13 قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر، 9 خودرو توقیف و هشت تلفن همراه متعلق به قاچاقچیان کشف شد.

سجادیان بیان کرد: نیروی انتظامی در مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر، با جدیت مشغول انجام وظیفه بوده و در این راه هزاران شهید تقدیم انقلاب کرده است، از این رو از شهروندان انتظار داریم هرگونه اخبار و اطلاعی از فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر دارند، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف سیگار قاچاق در لامرد

بر اساس این گزارش همچنین با تلاش ماموران انتظامی لامرد استان فارس یک قاچاقچی حرفه‌ای سیگار دستگیر و 317 هزار نخ سیگار قاچاق از منزل وی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در پی کسب اخبار و اطلاعات واصله مطلع شدند فردی در منزل خود اقدام به نگهداری و خرید و فروش سیگار قاچاق می‌کند.

سرهنگ اکبر زلفی ادامه داد: پس از کسب اطمینان از درستی موضوع، ماموران انتظامی این شهرستان با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی ویژه وارد منزل وی شده و در بازرسی از منزل 317 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق را کشف کردند.

وی اضافه کرد: متهم دستگیر و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

دستگیری سارق طلاجات دختر بچه‌های خردسال

فرمانده انتظامی پاسارگاد استان فارس از دستگیری خانمی به دلیل سرقت طلاجات دختر بچه‌های خردسال و کشف سه سرقت از وی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کرم‌الله گودرزی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سه سرقت طلاجات چند کودک در پاسارگاد شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این مورد ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات از مالباختگان، خانمی را مورد شناسایی قرار داده و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد گفت: در تحقیقات صورت گرفته از متهم سه سرقت طلاجات کودکان به ارزش تقریبی 30 میلیون ریال از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد گفت: در تحقیقات انجام شده از وی سرقت طلاجات از کودکان در آن شهرستان از وی کشف و متهم در بازجویی‌های خود اعلام کرد که طلاجات مسروقه را به شهرستان ارسنجان انتقال و به فروش می‌رسانده است.

گودرزی افزود: در این مورد خریدار طلاجات نیز شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شده و تحقیقات بیشتر در این زمینه همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/2448/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول