به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، این کارگاه آموزشی به همت واحد آموزش و با همکاری معاونت اجرایی اتوبوسرانی و پلیس راهور استان و با دعوت از روانشناس و کارشناسان پلیس راهور با حضور 150 نفر از رانندگان در دو شیفت کاری برگزار شد.
علی نوتاش مدیر حمل و نقل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه توضیحات مفصلی در خصوص رسالت سنگین اتوبوسرانی خصوصاً رانندگان زحمتکش در کلیه فصول سال خصوصاً در آستانه بازگشایی مدارس ارائه کرده و مواردی از جمله نظافت اتوبوسها، استفاده از لباس فرم، رفتار کمک رانندگان، توجه به نقص فنی اتوبوس، سرویسدهی در روزهای تعطیل، سرویسدهی منظم در ابتدا و انتهای سرویسها و...را برای رعایت به رانندگان متذکر شد.
در ادامه دکتر محمد کافی روانشناس مواردی را در خصوص ارزش و جایگاه والای رانندگان خصوصاً رانندگان شرکت واحد ارائه کرده و کار آنها را یک هنر و آنان را هنرمند نامیده و رانندگان را به داشتن صبر و حوصله بیشتر با توجه به سنگینی کارشان و ارتباط مستمر با شهروندان دعوت کرد و چند راهکار روانشناسی در زمینه کاهش استرس در محیط کار ارائه داشت.
در ادامه این جلسه کارشناس پلیس راهور استان در خصوص علت عمده تصادفات و لزوم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در کاهش آن، انواع تصادفات و وظایف راننده در آن شرایط، جرایم و نمرات منفی و... توضیحاتی ارائه کرده و رانندگان نیز پرسشها و مشکلات خود را مطرح کردند.
این کارگاه به صورت مستمر در طول شهریور ماه برای کلیه رانندگان برگزار میشود.
انتهای پیام/60001/ق/چ3000