اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان صورت گرفت

برگزاری کارگاه آموزشی "بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی"

در آستانه بازگشایی مدارس و به منظور خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان، کارگاه آموزشی با موضوع "بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی" برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی "بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی"

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، این کارگاه آموزشی به همت واحد آموزش و با همکاری معاونت اجرایی اتوبوسرانی و پلیس راهور استان و با دعوت از روانشناس و کارشناسان پلیس راهور با حضور 150 نفر از رانندگان در دو شیفت کاری برگزار شد.

علی نوتاش مدیر حمل و نقل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه توضیحات مفصلی در خصوص رسالت سنگین اتوبوسرانی خصوصاً رانندگان زحمتکش در کلیه فصول سال خصوصاً در آستانه بازگشایی مدارس ارائه کرده و مواردی از جمله نظافت اتوبوس‌ها، استفاده از لباس فرم، رفتار کمک رانندگان، توجه به نقص فنی اتوبوس، سرویس‌دهی در روزهای تعطیل، سرویس‌دهی منظم در ابتدا و انتهای سرویس‌ها و...را برای رعایت به رانندگان متذکر شد.

در ادامه دکتر محمد کافی روانشناس مواردی را در خصوص ارزش و جایگاه والای رانندگان خصوصاً رانندگان شرکت واحد ارائه کرده و کار آنها را یک هنر و آنان را هنرمند نامیده و رانندگان را به داشتن صبر و حوصله بیشتر با توجه به سنگینی کارشان و ارتباط مستمر با شهروندان دعوت کرد و چند راهکار روانشناسی در زمینه کاهش استرس در محیط کار ارائه داشت.

در ادامه این جلسه کارشناس پلیس راهور استان در خصوص علت عمده تصادفات و لزوم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در کاهش آن، انواع تصادفات و وظایف راننده در آن شرایط، جرایم و نمرات منفی و... توضیحاتی ارائه کرده و رانندگان نیز پرسش‌ها و مشکلات خود را مطرح کردند.

این کارگاه به صورت مستمر در طول شهریور ماه برای کلیه رانندگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/60001/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول