اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام رضا(ع) در گفت‌وگو با فارس:

کشور را به کارگاه عملیاتی تعمیق ارزش‌های ماندگار شهدا تبدیل می‌کنیم‌

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: سپاه با اطاعت از اوامر مقام معظم رهبری کشور را به یک کارگاه عملیاتی تعمیق مفاهیم دینی و ارزش‌های ماندگار شهدا و امام شهدا تبدیل می‌کند.

کشور را به کارگاه عملیاتی تعمیق ارزش‌های ماندگار شهدا تبدیل می‌کنیم‌

سردار غلامرضا احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسکن اظهار داشت: ماموریت اصلی سپاه تقویت شجره طیبه حلقه‌های صالحین در رده‌های مختلف است‌.

وی افزود: در سطح استان خراسان رضوی 14 هزار حلقه صالحین فعالیت دارند. 

‌احمدی گفت: در بخش توانمندسازی سپاه، بسیجیان در میدان‌های مختلف از جمله تعمیق ارزش و مفاهیم دینی و ارزش‌های ماندگار امام و شهدا در بحث تقویت شجره طیبه حلقه‌های صالحین با اطاعت از اوامر مقام معظم رهبری کشور را به یک کارگاه عملیاتی تبدیل خواهد کرد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی اظهار داشت: امروز ملت ایران در برابر تهدیدات دشمنان آمادگی کامل دارد و از مواضع اصولی و ارزشی خود سرسوزنی عقب‌نشینی نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه همه ما باید در هر لحظه آماده جنگ با استکبار باشیم، گفت: آماده‌بودن برای جنگ خود جنگ‌ها را به عقب می‌اندازد و نباید از دشمنان خود غافل باشیم.

وی افزود: ‌امروز دشمنان با یکسری تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی ملت ما را از لحاظ وضعیت معیشتی و اقتصادی در تنگنا قرار داده و کام ملت ما را تلخ کرده که امید است دولت یازدهم تلاش مضاعفی در جهت رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بردارد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع)  گفت: دشمن از اسلام و مکتب قرانی ما در هراس است و ملت ایران باید با هوشیاری و ذکاوت این مسیر را ادامه دهد و فرصتی را در اختیار دشمن قرار ندهد.

انتهای پیام/2202/ش‌20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول