اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌استاندار سیستان و بلوچستان:

نیروهای مرزبانی ‌در بدترین شرایط مانع از ورود مواد مخدر ‌به کشور می‌شوند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای مرزبانی ‌در بدترین شرایط مانع از ورود مواد مخدر ‌به کشور می‌شوند

نیروهای مرزبانی ‌در بدترین شرایط مانع از ورود مواد مخدر ‌به کشور می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حاتم نارویی در نشست ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه بیکاری و بیسوادی از علل مهم گرایش افراد به اعتیاد محسوب می‌‌شود اظهار داشت: ترویج فرهنگ ترک اعتیاد در جامعه و گسترش مراکز درمانی ترک اعتیاد از علل مهم کاهش اعتیاد در جوامع محسوب می‌شود.

وی در ادامه، راه‌اندازی مراکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان را فرصت مناسبی دانست که که افراد معتاد با استفاده از آن بتوانند سالم به جامعه بازگردند.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان با اشاره به عملکرد دستگاه‌های نظامی و انتظامی در زمینه مبارزه با ورود مواد مخدر به کشور و توزیع و فروش مواد در داخل، تصریح کرد: کار دشوار نیروهای نظامی و انتظامی در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر قابل انکار نیست به ویژه در استانی مثل سیستان و بلوچستان با موقعیت جغرافیایی وسیعی که دارد.

وی ادامه داد: نیروهای مرزبانی در دورافتاده‌ترین نقاط استان و مناطق صعب‌العبور در حال خدمت هستند، آنها حتی آب خوردن هم ندارند، اما ما مسئولان باید هوشیار باشیم تا در این زمینه امکانات لازم را در اختیار آنان قرار دهیم.

ناروئی از سفر آتی اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به استان خبر داد و افزود: بازدید از نقاط صفر مرزی و مناطق دور افتاده استان توسط مسئولان کشوری می‌تواند تاثیر بسزایی در جذب امکانات مناسب برای نیروهای نظامی و انتظامی داشته باشد.

وی خواستار توجه ویژه دولت تدبیر و امید به سیستان و بلوچستان شد و افزود: این استان با سایر استان‌های مرزی کشور متفاوت است و نگاه مسئولان به استان نیز باید در این زمینه متفاوت باشد.

انتهای پیام/75004/ر/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول