اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمنان در مجلس:

غربی‏ها قبل از ورود به سوریه سنگ قبر خود را سفارش دهند

نماینده مردم سمنان در مجلس با اشاره به اینکه سوریه خط مقدم مقاومت است، گفت: مزدوران و جنایت‏کاران آمریکایی قبل از ورود به سوریه باید سنگ قبر خود را سفارش دهند؛ چرا که این‏بار سوریه گورستان آنها خواهد بود.

غربی‏ها قبل از ورود به سوریه سنگ قبر خود را سفارش دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از معاونت اطلاع‏رسانی و رسانه دفتر نماینده سمنان، علیرضا خسروی امروز افزود: رژیم اشغال‏گر قدس با کمک و حمایت آمریکای جنایت‏کار می‌خواهد با حمله نظامی به سوریه، پیشانی مقاومت را نشانه بگیرد؛ اما آنها شکستن خط مقدم مقاومت را با خود به گور خواهند برد.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که اسرائیل و آمریکا به کار احمقانه‏ای در سوریه دست بزنند، سوریه به گورستانی برای آنها تبدیل می‏شود و از حمله نظامی پشیمان خواهند شد.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به برد بالای موشک‏های نسل جدید ایران و قابلیت‏های نوین آن تأکید کرد: ایران در صورت وقوع جنگ در سوریه، موشک‏باران معارضان را در دستور کار خود قرار می‌دهد، ولی ممکن است این موشک‏ها اشتباهاً اسرائیل را ویران کند و اشتباه در هدف‏گیری امری طبیعی بوده و ممکن است ضریب اشتباهات ایران در این نبرد بالا برود.

خسروی اضافه کرد: مشکل سوریه را تنها مردم این کشور می‏توانند حل کنند، نه گمارده‏ها و مزدورانی که از کشورهای دیگر به این کشور می‏روند.

این نماینده اصول‏گرای مجلس شورای اسلامی افزود: اسرائیل با هم‏فکری و حمایت آمریکا با این کار توجه دنیا را به سمت سوریه منحرف می‏کنند تا خود، همه جنایت‏های ممکن را در سرزمین‏های اشغالی انجام دهند و قطعاً ایران نسبت به این موضوع بی‏تفاوت نخواهد بود.

وی با بیان اینکه استفاده از سلاح شیمیایی توسط ارتش سوریه صحت ندارد، افزود: ارتش سوریه عاقل‏تر از این است که دست به این کار بزند و اصولاً اعتقاد و احتیاجی به استفاده از سلاح شیمیایی ندارد و به تنهایی می‏تواند مقابل متجاوزان و مزدوران ایستادگی کند.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه همچنین تصریح کرد: پیشرفت‏های اخیر ارتش سوریه و سرکوب القاعده و تکفیری‏ها و گروه‌های خارج و تروریست‌ها و مزدوران وابسته به رژیم صهیونیستی و آمریکا، اسرائیل و آمریکا را به رعب و وحشت انداخته است و سوریه را تهدید به حمله نظامی می‏کنند.

خسروی اظهار داشت: مزدوران و سربازان آمریکایی قبل از ورود به سوریه سنگ قبر خود را سفارش بدهند، سوریه به گورستان آمریکایی‌ها تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/2249/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول