اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم:

تنها یک روستای شهرستان جم از نعمت برق بی‌بهره است

فرماندار جم گفت: تنها یک روستای شهرستان جم از نعمت برق بی‌بهره است.

تنها یک روستای شهرستان جم از نعمت برق بی‌بهره است

عبدالرسول زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: خدمت به شهروندان از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و در این مسیر باید تمام توان و ظرفیت موجود را به کار گیریم.

وی افزود: در مناطق دوردست و محروم کارهای بسیار خوب و قابل توجهی به مردم در شهرستان جم انجام داده‌ایم و انتظار داریم این روند کماکان تداوم یابد.

فرماندار جم خاطرنشان کرد: خدمات بسیار مطلوبی در بحث برق‌رسانی به روستاها در دولت‌های پیشین و به‌ویژه دولت نهم و دهم انجام شده است و این امر موجبات رضایت‌مندی مردم را فراهم آورده است.

زارع با بیان اینکه تنها یک روستای شهرستان جم از نعمت برق بی‌بهره است ابراز داشت: هم‌اکنون فقط یک روستا در شهرستان جم بدون برق است که امیدواریم در دولت تدبیر و امید شاهد برگزاری جشن برق‌دار کردن تمام روستاهای شهرستان باشیم.

وی بیان کرد: در هفته دولت چند طرح برق‌رسانی مهم افتتاح شد که پروژه برق‌رسانی به شهرک کارکنان دولت با اعتبار بالغ بر 984 میلیون تومان از جمله این طرح‌هاست.

زارع گفت: این طرح شامل 800 متر شبکه فشار متوسط و 765 شبکه فشار متوسط و یک دستگاه  ترانس است که از محل اعتبارات استانی به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب گازرسانی به روستاهای جم نیز اضافه کرد: بیشتر روستاهای جم گازدار هستند و تا پایان سال جاری تمام جمعیت شهرستان جم گازدار می‌شوند.

فرماندار جم خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر پروژه  گازرسانی به صنایع عمده و مشترکین با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

زارع گفت: از تمام توان و امکانات موجود برای رشد و توسعه شهرستان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را در این مسیر هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2451/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول