اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع برق استان سمنان خبر داد

اجرای بیش از 4 هزار پروژه برق در سمنان/ سرمایه‏‌گذاری 220 میلیارد ریالی در دیار قومس

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از اجرای بیش از چهار هزار پروژه برق در سمنان و سرمایه‏‌گذاری 220 میلیارد ریالی در این بخش در استان سمنان خبر داد.

اجرای بیش از 4 هزار پروژه برق در سمنان/ سرمایه‏‌گذاری 220 میلیارد ریالی در دیار قومس

سیدمحمد موسوی‏‌زاده امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان در حاشیه افتتاح 10 پروژه‏ صنعت توزیع برق در شهرستان شاهرود در تشریح بخشی از خدمات انجام شده در این استان اظهار کرد: به همت متخصصان صنعت برق استان سمنان، شمار پروژه‌‏های عمران برق‏‌رسانی در این استان تنها در سال گذشته به عدد 4 هزار و 50 پروژه رسید.

وی در همین زمینه، اعتبار ریالی پروژه‌‏های اجرا شده را که از سوی شرکت توزیع برق استان سمنان در این راستا سرمایه‏‌گذاری شده است را 220 میلیارد ریال اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان پیک بار مصرف برق در سال 91 را رقمی معادل 378 مگاوات ذکر کرد و گفت: این اوج مصرف در استان در روز 21 تیر ماه و ساعت 12:30 ظهر ثبت شده است.

موسوی‏‌زاده همچنین از کاهش میزان رشد پیک بار مصرف برق در استان سمنان خبر داد و گفت: در سال‏‌های گذشته، متوسط رشد پیک بار استان سمنان بیش از شش درصد بوده است.

وی تصریح کرد: این رقم به همت کارشناسان توزیع برق سمنان و با کنترل رشد مصرف، در سال 91 به میزان نیم درصد رسیده است.

10 طرح برق‌‏رسانی در شاهرود بهره‌‏برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، در مراسم افتتاح هم‏زمان پروژه‏‌های هفته دولت که با حضور استاندار سمنان، معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود و جمعی از مسئولان استان سمنان برگزار شد، از 10 طرح برق‏‌رسانی در حوزه صنعت توزیع برق شهرستان شاهرود بهره‌‏برداری شد.

پروژه برق‌‏رسانی به 560 واحدی سنگسر طوریان به مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال، نصب دو دستگاه کلید قابل قطع زیربار در شهرک‏‌های کوثر و فدک با 170 میلیون ریال، افزایش ظرفیت شش دستگاه پست هوایی در نقاط مختلف بخش بسطام با 180 میلیون ریال، تقویت شبکه برق شهرک شهید حسینی قلعه نوخرقان با 400 میلیون ریال، تأمین روشنایی معابر بلوار داود میرباقری در بسطام به مبلغ 600 میلیون ریال از طرح‌‏های افتتاحی به شمار می‏‌رود.

نصب شش ایستگاه هوایی شهرک فدک (مسکن مهر) به مبلغ یک میلیارد و 150 میلیون ریال، تأمین برق پروژه‏‌های مسکن مهر صنعتی‌‏ساز شهرک فدک با مبلغ 850 میلیون ریال، برق‏‌رسانی به منازل مسکونی شهرک امام خمینی (ره) میقان با مبلغ 280 میلیون ریال، تقویت ترانس پست شهرک بهارستان با 100 میلیون ریال و تأمین برق پروژه 32 واحدی مسکن مهر مجن با 90 میلیون ریال از دیگر طرح‌‏هایی است که افتتاح و بهره‏‌برداری شدند.

گفتنی است؛ برای این 10 طرح برق‏‌رسانی مبلغ پنج میلیارد و 20 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول