اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت

افزایش ظرفیت پست 230 کیلوولت برق شهر قائمیه

به مناسبت هفته دولت با بهره‌برداری از یک ترانسفورماتور قدرت به ظرفیت 125 مگاولت آمپر، ظرفیت پست 230 کیلوولت شهر قائمیه افزایش یافت.

افزایش ظرفیت پست 230 کیلوولت برق شهر قائمیه

معاون بهره‌برداری دیسپاچینگ شرکت برق منطقه‌ای استان فارس امروز در حاشیه مراسم بهره‌برداری از پروژه افزایش ولت برق شهر قائمیه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار کرد: نصب و راه‌اندازی یک ترانسفورماتور قدرت به ظرفیت 125 مگاولت آمپر در شهر قائمیه افزون بر 3 میلیارد تومان هزینه دربر داشته است.

شاهرخ خالقی افزود: شرکت برق منطقه‌ای استان فارس مانند سال‌های گذشته با به‌کارگیری تمام توان و امکانات خود در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق اهداف وزارت نیرو تلاش می‌کند.

وی گفت: احداث و گسترش تأسیسات و تجهیزات صنعت برق در راستای دستیابی به برق پایدار و مطمئن در استان‌های فارس و بوشهر همواره از اهداف مهم این شرکت بوده است.

معاون بهره‌برداری دیسپاچینگ شرکت برق منطقه‌ای فارس در ادامه از اجرای 12 پروژه برق‌رسانی با صرف هزینه‌ای افزون بر 22 میلیارد و 150 میلیون تومان در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: این پروژه‌ها در طول هفته دولت یکی پس از دیگری مورد بهره‌برداری قرار گرفته اند.

خالقی ادامه داد: برق منطقه‌ای فارس از نظر نقدینگی و تأمین اعتبارات در وضعیت نامطلوبی قرار گرفته و حتی قادر به پرداخت حقوق کارمندان خود نیست.

وی از مسئولان بلندپایه و نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی و پیگیری برای رفع مشکل اعتبارات این شرکت خدماتی شد.

انتهای پیام/2448/ز20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول