اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع برق استان سمنان خبر داد

احداث 123 هزار متر خطوط برق در استان سمنان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از احداث 123 هزار متر خطوط فشار متوسط زمینی و هوایی برق در سمنان با تلاش کارشناسان این استان خبر داد.

احداث 123 هزار متر خطوط برق در استان سمنان

سیدمحمد موسوی‏‌زاده در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان در حاشیه افتتاح پروژه‌‏های بهینه‏‌سازی شبکه‏‌های توزیع برق شهرستان سرخه در تشریح بخشی از خدمات انجام شده در این استان اظهار کرد: با تلاش همه کارشناسان صنعت برق استان سمنان و همیاری مسئولان این استان، احداث خطوط فشار متوسط زمینی و هوایی در استان به رقم 123 هزار متر رسیده است.

وی همچنین از احداث شبکه‏‌های فشار ضعیف هوایی و زمینی توزیع برق در استان سمنان به میزان 117 هزار متر خبر داد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان اضافه کرد: در این مدت، 233 دستگاه پست‏ هوایی توزیع برق به همت متخصصان توزیع برق استان سمنان در شهرستان‏‌های مختلف این استان احداث شده است.

موسوی‏‌زاده از احداث پست‏های زمینی توزیع برق به تعداد دو دستگاه خبر داد و گفت: افزایش اطمینان شبکه برق‏‌رسانی و کاهش خاموشی‏‌ها از مهم‏ترین اهداف اجرای این طرح‏‌ها بوده است.

وی ظرفیت افزایش یافته پست‏‌های توزیع برق در استان سمنان را نیز بیش از 48 هزار کیلوولت آمپر اعلام کرد و گفت: تعداد سرچراغ‏های نصب شده در این مدت در استان به رقم سه هزار و 395 دستگاه رسیده است.

پروژه‏‌های بهینه‏‌سازی شبکه‏‌های توزیع برق سرخه اجرا شد

مدیر توزیع برق شهرستان سرخه امروز از اصلاح و بهینه‏‌سازی شبکه‏‌های توزیع برق سرخه با صرف اعتباری به مبلغ 853 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، مهدی پاک‏‌طینت در آیین بهره‌‏برداری از این طرح‏‌ها گفت: یک دستگاه قطع‏‌کننده بر روی خط فشار متوسط ایج به منظور پایداری و کاهش زمان خاموشی‏‌ها نصب شده است.

وی اظهار داشت: با هدف ارتقای ضریب اطمینان و تقویت شبکه‌‏های نیرو رسانی، بهسازی خطوط فشار متوسط هوایی روستاهای ایج، امامزاده عبدالله، جوین، آلدره و شاهزاده محمدبن زید اجرایی شد.

مدیر توزیع برق شهرستان سرخه با اشاره به اینکه روشنایی معابر بلوارهای پارک ملت و مسکن مهر به اجرا درآمده است، افزود: بخشی از شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط شهر سرخه اصلاح شده است.

پاک‌‏طینت اضافه کرد: در راستای کاهش پیک بار و رفع خاموشی‏‌های ناخواسته مشترکان خانگی شهر سرخه و روستاهای بیابانک، صوفی‏‌آباد، اسدآباد، عبدالله آباد و لاسجرد، کابل سرویس انشعاب و لوازم اندازه‌‏گیری مشترکان غیردیماندی بهینه‌‏سازی شد.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول