اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت و معدن کشور:

دولت حمایت بیشتری از صنعت‌گران کند

رئیس خانه صنعت و معدن کشور گفت: نیاز به حمایت بیشتر دولت از صنعت‌گران احساس می‌شود و باید به گونه‌ای عمل کنیم که فعالان اقتصادی از فعالیت ناامید نشوند.

دولت حمایت بیشتری از صنعت‌گران کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عبدالوهاب سهل‌آبادی عصر امروز در نشست کمیسیون پشتیبانی اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی اصفهان که با حضور چند تن از نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از فعالان صنعتی و معدنی استان اصفهان برگزار شد با اشاره به وضعیت صنعت استان اصفهان اظهار کرد: صنعت‌گران انتظارات به‌جا و به‌حقی از دولت و مجلس دارند که امیدواریم به آنها رسیدگی شود.

وی ادامه داد: باید در این وضعیت اقتصادی از صنعت‌گران حمایت بیشتری صورت گیرد تا شاهد ورشگستگی یا ضررهای بزرگ آنها نباشیم.

رئیس خانه صنعت و معدن استان اصفهان افزود: متاسفانه در این مدت شاهد بروز مشکلات فراوانی برای فعالان اقتصادی بوده‌ایم که امیدواریم با همکاری دولت و بخش خصوصی این مشکلات حل شود تا شاهد بروز مشکلات و تعطیلی کارخانجات و بیکاری افراد زیادی نباشیم.

وی گفت: در حال حاضر برای یکی از بزرگ‌ترین فعالان اقتصادی استان مشکلاتی بوجود آمده که امیدواریم این مشکل حل شود.

سهل‌آبادی بیان کرد: مسئولان باید فکری به حال پنج هزار کارمند و کارگر زیرمجموعه این فعال صنعتی کرده و سعی کنند به گونه‌ای رفتار نمایند که به اشتغال این افراد آسیبی وارد نشود.

وی اضافه کرد: باید به گونه‌ای رفتار شود که سرمایه‌گذاران برای حضور در صنعت و سرمایه‌گذاری ترغیب شوند نه اینکه از اصفهان و در مرحله بعدی از کشور خارج شوند.

*مشکل آب اصفهان فرسایشی شده است

این مسئول صنعتی ادامه داد: متاسفانه مشکل آب اصفهان به معضل بزرگی تبدیل شده و همه مردم را خسته کرده است.

وی ادامه داد: مشکل آب اصفهان فقط مربوط به شرب نیست و اکنون به جایی رسیدیم که این مشکل روحیه شهروندان اصفهانی را نیز مورد آزار قرار می‌دهد.

سهل‌آبادی تصریح کرد: هرکاری که لازم باشد انجام می دهیم تا مشکل آب اصفهان برطرف گردد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری بیشتر میان دولت، مجلس و صنعتگران شاهد رشد صنعت باشیم.

انتهای پیام/63015/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول