اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بسیجیان

بارگاه امامزادگان روستای سینقان دلیجان ساخته می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلیجان از ساخت بارگاه امامزادگان حوریه و کاظمه خاتون روستای سینقان به همت بسیجیان این شهرستان خبر داد.

بارگاه امامزادگان روستای سینقان دلیجان ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سید محمد سجادی ظهر امروز در جریان بازدید از طرح اردوهای جهادی اظهار کرد: جوانان بسیجی شهر دلیجان با حضور در اردوی جهادی هفت روزه اقدام به کمک در ساخت بارگاه امامزادگان حوریه و کاظمه خاتون روستای سینقان کردند.

وی تصریح کرد: اردوی جهادی طرح تابستانه سپاه دلیجان از دوم شهریورماه با حضور 25 نفر از جوانان بسیجی به همت حوزه مقاومت بسیج یک المهدی (عج) آغاز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلیجان با اشاره به استقبال خوب جوانان از طرح اردوهای جهادی ادامه داد: حضور پرشور و نشاط بسیجیان در این اردوها نشانگر همت والای بسیجیان و روحیه ایثار و ازخودگذشتگی آنان در کمک به نیازمندان و محرومان است.

سجادی گفت: این اردوها با هدف کمک به محرومان و نیازمندان مناطق محروم و روستایی برگزار می‌شود و حضور جوانان در این اردوها نشانگر عزم جدی بسیجیان در عمران و آبادانی هر چه بیشتر ایران اسلامی و تحقق همه‌جانبه حماسه اقتصادی است.

وی با اشاره به اجرای طرح اردوهای جهادی دانشجویی و طرح هجرت بسیج دانش‌آموزی تصریح کرد: تعدادی خوابگاه و مدرسه روستایی طی اجرای طرح هجرت بسیج دانش‌آموزی، توسط دانش‌آموزان بسیجی حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده طی 10 روز تعمیر و رنگ‌آمیزی شد.

سجادی با بیان اینکه اردوهای جهادی در دو منطقه روستای بهار اردهال و خاوه ویژه دانشجویان برگزار شده است، افزود: اجرای این طرح‌ها تاثیر مهمی در تقویت روحیه ارتباط جمعی و کار گروهی دانشگاهیان دارد.

به گفته وی، ساخت سرویس بهداشتی برای قتلگاه حضرت سلطانعلی بن امام محمدباقر (ع) و از بین بردن علف‌های هرز مزارع این منطقه از دیگر اقدامات صورت گرفته در شهرستان دلیجان طی اجرای طرح اردوهای جهادی دانشجویی بوده است.

انتهای پیام/87011/ز30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول