اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیلم:

استکبار جهانی همواره مانع آرامش کشورهای اسلامی بوده است

فرماندار دیلم گفت: استکبار جهانی همواره مانع آسایش و آرامش کشورهای اسلامی بوده است.

استکبار جهانی همواره مانع آرامش کشورهای اسلامی بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم اسماعیل کاظمی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران و مسئولان دیلم اظهار داشت: یقیناً استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و انگلیس برای در اختیار گرفتن منابع کشورهای اسلامی و تامین منافع خود از یک طرف همواره مانع آسایش و آرامش درکشورهای اسلامی هستند.

وی ضمن محکوم کردن چنگ اندازی استکبار جهانی به کشورهای مظلوم و مسلمان و همچنین تفرقه افکنی شدید در بین مردم سوریه تصریح کرد گفت: استکبار جهانی همیشه فرزند نامشروع خود یعنی اسراییل صهیونیسم را مورد حمایت قرار می‌دهد و همیشه به گونه‌ای برنامه ریزی می‌کنند که منافعشان تامین شود و به گونه ای سیاستگذاری می‌کنند که به اسراییل غاصب لطمه‌ای وارد نشود.

فرماندار دیلم با اشاره به سالروز مبارزه با استعمار انگلیس و شهادت رئیسعلی دلواری تصریح کرد: رئیسعلی دلواری نماد مبارزه با استعمار و استکبار ستیزی بود و امروز باید برای غلبه بر دسیسه‌ها و نقشه‌های شوم استکبار جهانی راه این بزرگ مرد و مبارز جنوب را ادامه دهیم.

وی گفت: از دیدگاه آنها اگر تمام مسلمانان روی زمین کشته شوند حقوق بشر لطمه‌ای به آن وارد نشده ولی کمترین صدمه‌ای به یکی از متحدانشان را نقض حقوق بشر تلقی می‌کنند و آن را در بوق و کرنا می‌کنند و به همین بهانه جنگ‌ها راه می‌اندازند.

کاظمی اضافه کرد: مصیبت‌هایی که امروزه آمریکا و متحدانش بر سر دنیای اسلام دارند می‌آورند و نمونه‌ها و مصادیق آنرا در عراق و افغانستان لیبی و مصر و امروز در سوریه مشاهده می‌کنید با چه هدفی و بهانه‌ای است.

وی تاکید کرد: همه این بهانه‌ها واهی و بهانه تراشی است و برای تضعیف کشورهای اسلامی و وابسته نگه داشتن آنها و غارت اموال منابع و ثروتهای این کشورهاست.

انتهای پیام/66006/س30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول