اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد

رشد تدریجی و مداوم شاخص‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

عضو هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به تربیت پزشکان مجرب در کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به صورت تدریجی گام‌های مداوم و پایداری را در رشد شاخص‌های آموزشی خود برداشته است.

رشد تدریجی و مداوم شاخص‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید بصیر هاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های هدفمند و تلاش‌های اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر صدرالله محرابی در سال گذشته و دکتر سید حسام‌الدین نبوی‌زاده نیز امسال به مرتبه استاد تمامی دانشگاه ارتقای علمی یافته‌اند که امیدواریم در آینده شاهد موفقیت‌های بیشتر آنان باشیم. 

عضو هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به حضور سه استاد تمام در ترکیب اعضای هیئت امنا و 2 استاد تمام در ترکیب اساتید عضو هیئت علمی این دانشگاه گفت: رشد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در شاخص‌های آموزشی تدریجی قابل توجه است.

مدیر گروه گوش و حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به حضور 65 استادیار و 14 دانشیار در کادر علمی علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: این موفقیت که حاصل برداشتن گام‌های تدریجی اما پیوسته به سوی رشد علم و دانش در این دانشگاه بوده، نویدبخش آینده‌ای بهتر برای بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد، همچنین تبدیل آن به عنوان یکی از قطب‌های علمی جنوب کشور است.

عضو هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، جوان بودن دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را یکی از نکات مثبت این دانشگاه برشمرد و اظهار داشت: انرژی نیروهای جوان و کارآمد، زمینه مناسبی برای جذب پیشرفت‌های لحظه‌ای علوم پزشکی و کاربرد آن در مراکز بهداشتی و درمانی استان است.

راه‌اندازی 27 رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج / نام‌های نیک در عرصه پزشکی

هاشمی ادامه داد: راه‌اندازی 27 رشته جدید علوم پزشکی در سال‌های اخیر که دستاورد آن، تربیت نیروهای متخصص و ارتقای خدمات پزشکی با کمک این دانش‌آموختگان بوده است، دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را بر روی سکوی جهش امیدوارکننده‌ای قرار داده است. 

وی فرزندان کهگیلویه و بویراحمد را جوانانی مستعد و دارای هوش فراوان عنوان کرد و گفت: وجود پزشکانی چون دکتر سید علی ملک‌حسینی، چهره ماندگار پزشکی ایران و دکتر امین نیک‌اقبالی از چشم‌پزشکان برجسته کشور، نام کهگیلویه و بویراحمد را به نیکی در کشور مطرح کرده‌اند.

عضو هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، یادآور شد: همواره اعضای هیئت امنای این دانشگاه بر ارتقای سطح علمی و کیفی اساتید و دانشجویان تاکید داشته و فراهم کردن زیرساخت‌های این مهم، در محوریت برنامه‌های اعضا قرار گرفته است.

وی با اشاره به تربیت پزشکان مجرب در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به صورت تدریجی گام‌های مداوم و پایداری را در رشد شاخص‌های آموزشی خود برداشته که نویدبخش روزهای بهتری در نظام سلامت این استان است.

انتهای پیام/82005/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول