اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فیروزآباد صورت گرفت

آغاز به ساخت مؤسسه آموزش عالی

با حضور مسئولان شهرستانی کلنگ آغاز به ساخت مؤسسه آموزش عالی در فیروزآباد به زمین زده شد.

آغاز به ساخت مؤسسه آموزش عالی

فرماندار فیروزآباد امروز در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی مؤسسه آموزش عالی فیروزآباد که با حضور امام جمعه و دیگر مسئولان این شهرستان در زمینی 30 هکتاری در مسیر جاده فیروزآباد ـ شیراز به زمین زده شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فیروزآباد اظهار داشت: در دور دوم سفر دولت نهم به این شهرستان که در سال 86 صورت گرفت با پیگیری‌های نماینده مردم و فرماندار وقت مقدمات احداث مؤسسه آموزش عالی در فیروزآباد فراهم شد که به تصویب رسید.

جهانبخش بهمنی افزود: با موافقت شورای علوم و تحقیقات مجوز احداث موسسه آموزش عالی شهرستان فیروزآباد به مسئولان اجرایی داده شد.

این مسئول ادامه داد: فیروزآباد به عنوان یک شهر دانشگاهی با وجود دانشگاه‌های پیام نور، آزاد اسلامی، علمی کاربردی و جهاد دانشگاهی تمام رشته‌های علوم پایه را دارد.

وی اضافه کرد: با این حال تصمیم بر آن شد که با تاسیس مؤسسه آموزش عالی تدریس در رشته‌های فنی و مهندسی را وارد شهرستان کنیم که این کار با پیگیری شبانه‌روزی فرمانداری و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت.

بهمنی ابراز داشت: توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، چهار رشته فنی و مهندسی برای این شهرستان و این دانشگاه مصوب شد.

نماینده سیاسی دولت در شهرستان فیروزآباد بیان کرد: امیدواریم که با اعتباراتی که از سوی وزارت علوم و دانشگاه شیراز و همچنین این شهرستان برای توسعه دانشگاه فراهم می‌شود بتوان هرچه زودتر این مؤسسه عالی را برپا کرد.

انتهای پیام/73004/ق20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول