اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت

دیدار فرماندار فیروزآباد با خانواده‌های شهدای کارمند

فرماندار فیروزآباد به مناسبت هفته دولت، به اتفاق معاون خود با خانواده‌های معزز شهدای کارمند این شهرستان، دیدار کرد.

دیدار فرماندار فیروزآباد با خانواده‌های شهدای کارمند

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، جهانبخش بهمنی صبح امروز در دیدار با خانواده شهدا ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و خانواده معظم آنان اظهار داشت: حضور در خانه پرنور شهدا توفیق بزرگی است که نصیبمان می‌شود و ما خود را با این دیدارها متبرک می‌سازیم.

وی افزود: شهادت یعنی فداکاری در راه آرمان‌های بلند الهی و انقلاب اسلامی به ثمره خون شهدا و رشادت‌های آنان در برابر توطئه‌های دشمنان با قدرت و اطمینان ایستاده است.

فرماندار شهرستان فیروزآباد ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت یک سرمایه جاودانه و پایدار است که ما باید ضمن حراست و پاسداری، آن را به صورت یک اصل در تمام ابعاد زندگی نهادینه کرده و سرلوحه کار خود قرار دهیم.

بهمنی اضافه کرد: شهدا تربیت‌یافتگان دامان پدران و مادرانی هستند که حاضر شدند برای احیای دین اسلام، عزیزترین کسان خود را فدا کنند و ما مسئولان وظیفه و تکلیف داریم که در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب و شهدا کوشا باشیم.

وی بیان داشت: در مقابل ایثار و فداکاری‌های پدران و مادران شهید و شهدا که جان گرانبهای خود را در طبق اخلاص نهادند، تنها می‌توان گفت امیدواریم بتوانیم اهداف و آرمان‌های بلند آنان را ادامه دهیم و بر پیاده‌سازی آن همت گماریم تا مدیون خون مطهر آنان نباشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزآباد در پایان سخنان خود همچنین از پدران و مادران شهید خواست تا با دعای خیر خود از خداوند منان بخواهند توفیق خدمت شایسته به مردم و خانواده شهدا را عنایت فرماید.

در ادامه معاون فرماندار شهرستان فیروزآباد با بیان اینکه شهدای کارمند الگوی خوبی برای کارکنان دولت هستند، ابراز داشت: تجلیل و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت فرصتی مناسب برای الگوگیری رفتاری مسئولان از شهدای دولت است.

وی افزود: ما مدیون خانواده‌های معزز شهدا هستیم و امیدواریم بتوانیم راه والای آنان را ادامه دهیم.

محمدعلی عباسی با اشاره به جایگاه رفیع شهدا و خانواده آنان به ویژه والدین شهدا، اضافه کرد: شما مورد لطف و عنایت خاص خداوند قرار دارید؛ زمانی که خداوند متعال برای یاری دین خود کسانی را انتخاب می‌کند، بهترین‌ها را برمی‌گزیند و فرزندان شما انسان‌های وارسته‌ای بودند که انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام/2448/ع30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول