اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه بناب خبر داد

موافقت شورای گسترش آموزش عالی با ایجاد دانشکده فناوری‌های نوین در دانشگاه بناب

رئیس دانشگاه بناب گفت: با تصویب شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مجوز ایجاد دانشکده فناوری‌های نوین در دانشگاه بناب صادر شد.

موافقت شورای گسترش آموزش عالی با ایجاد دانشکده فناوری‌های نوین در دانشگاه بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، قربانعلی حقیقت‌دوست صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ایجاد این دانشکده در زمینه راه‌اندازی رشته‌های بین رشته‌ای بوده و این دانشکده در استان آذربایجان‌شرقی بعد از دانشگاه تبریز برای نخستین‌بار در دانشگاه بناب راه‌اندازی شده است که با مجوز شورای گسترش آموزش عالی دانشکده فناوری‌های نوین فعالیت خود را در دانشگاه بناب آغاز کرده است.

پذیرش دانشجو در 6 رشته جدید از سال تحصیلی جدید

رئیس دانشگاه بناب گفت: شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با پذیرش دانشجو در شش رشته جدید در این دانشگاه موافقت کرد.

حقیقت‌دوست افزود: این رشته‌ها شامل دو رشته عمران سازه و فوتونیک در مقطع کارشناسی ارشد و رشته‌های مهندسی پلیمر، مهندسی صنایع نساجی، مهندسی متالوژی و مواد و همچنین مهندسی شیمی درمقطع کارشناسی است و دانشگاه بناب از مهرماه سال تحصیلی جدید در این رشته‌ها دانشجو پذیرش خواهد کرد.

رئیس دانشگاه بناب خاطرنشان کرد: هم‌اکنون حدود 2 هزار دانشجو در 14 رشته و در مقاطع مختلف تحصیلی این دانشگاه مشغول تحصیل هستند که با پذیرش 600 دانشجوی جدید در سال تحصیلی پیش رو تعداد دانشجویان دانشگاه بناب به دو هزار و 600 نفر خواهد رسید و 40 درصد به ظرفیت دانشجویان این دانشگاه افزوده خواهد شد.

شهرستان 130 هزار نفری بناب در 120 کیلومتری جنوب مرکز آذربایجان‌شرقی واقع شده و قریب به 12 هزار دانشجو در دانشگاه‌های مختلف این شهرستان مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/60001/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول