اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 3 روز

اردوی منطقه‌ای زندگی ایرانی و اسلامی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: اردوی منطقه‌ای زندگی ایرانی و اسلامی با حضور استان‌های فارس، بوشهر و چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار می‌شود.

اردوی منطقه‌ای زندگی ایرانی و اسلامی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، پرویز شاهوردی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه اردوی زندگی ایرانی و اسلامی اظهار کرد: این اردو در سه روز متوالی و با محوریت فرهنگ رضوی در شهرکرد برگزار می‌شود.

وی افزود: این اردوی آموزشی و تفریحی از امروز شروع شده و تا ششم شهریور ادامه خواهد داشت.

شاهوردی با اشاره به استان‌های حاضر در اردو گفت: این برنامه با حضور استان‌های فارس، بوشهر و چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود و نظارت کارشناسی برگزاری اردو به استان اصفهان محول شده است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خاطر نشان کرد: حدود یک صد نفر از اعضای فعال کانو‌ن‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به همراه 10 مربی در استان حضور دارند.

وی از برگزاری 12 کارگاه آموزشی در حین برگزاری اردو خبر داد و اذعان داشت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته روزانه چهار کارگاه برگزار خواهد شد.

این مسئول با اشاره به برخی برنامه‌های قابل اجرا در اردوی زندگی اسلامی - ایرانی یادآور شد: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، اجرای رادیو اردو، بازدید از مناطق گردشگری استان از جمله دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/68006/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول