اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بختیاری‌زاده:

مقابل فجر سپاسی محکوم به پیروزی هستیم

مربی تیم فوتبال صبای قم بازی با فجر شهید سپاسی شیراز را سخت و نفس‌گیر توصیف کرد و گفت: در این دیدار محکوم به پیروزی و کسب سه امتیاز هستیم.

مقابل فجر سپاسی محکوم به پیروزی هستیم

ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بازی این هفته صبای قم با تیم فجر شهید سپاسی شیراز یکی از مهم‌ترین بازی‌های خانگی تیم ما در فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود زیرا چهار هفته است که نبرده‌ایم و شرایط ویژه‌ای بر تیم حاکم است.

وی با تاکید بر اینکه در دیدار خانگی با فجر سپاسی شیراز بازی سنگینی در پیش داریم، افزود: وضعیت در جدول رده‌بندی به شکلی است که فاصله تیم‌ها با یکدیگر بسیار نزدیک است و نباید تصور کنیم که تیم فجر سپاسی به دلیل اینکه در انتهای جدول جای دارد تیم دست و پا بسته‌ای خواهد بود بنابراین برای انجام یک بازی خوب و تماشاگر پسند همراه با پیروزی به میدان خواهیم رفت.

مربی صبای قم یادآور شد: ما به دنبال این هستیم که با پیروزی در این دیدار موقعیت تیم را در جدول مستحکم‌تر کنیم و نشان دهیم اگر در چهار هفته قبل مقابل حریفان خود پیروز نشده‌ایم تنها به دلیل حوادث و اتفاقات فوتبال بوده و از این به بعد تیم محکم‌تری خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ما مشکلات خط دفاعی را برطرف کرده‌ایم عنوان داشت: بازیکنان به خوبی می‌دانند که پیروزی در این دیدار کمک می‌کند صبا جواز صعود به رده‌های بالاتر جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را به دست آورد به همین دلیل باید با تمام توان در همه دقایق این دیدار به فکر کسب پیروزی باشیم.

بختیاری‌زاده ادامه داد: در دیدار هفته گذشته مقابل تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به یقین شایسته باخت نبودیم؛ سپاهان تیمی نبود که بتواند ما را به راحتی شکست دهد اما دو اشتباه در خط دفاعی مرتکب شدیم و خودمان پیروزی را به حریف تقدیم کردیم.

وی عنوان کرد: تیم ما در حال حاضر با کسب هفت امتیاز از شش مسابقه در مکان هشتم جدول رده‌بندی این فصل لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد و سعی خواهد کرد در ادامه بازی‌ها با توانمندی و قدرت بیشتر برابر حریفان بازی کند.

تیم فوتبال صبای قم در دیداری خانگی از هفته هفتم نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 دقیقه امشب در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز خواهد رفت.

انتهای پیام/78002/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول