اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال

داور قمی قاضی دیدار فجر سپاسی و سپاهان اصفهان شد

تنها داور قمی حاضر در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قاضی مسابقه نمایندگان شیراز و اصفهان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال شد.

داور قمی قاضی دیدار فجر سپاسی و سپاهان اصفهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته پنجم از نیم فصل نخست مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال از فردا پنجشنبه بیست و چهارم مرداد‌ماه آغاز می‌شود.

این دومین هفته‌ای است که تنها داور قمی حاضر در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال به عنوان قاضی یکی از دیدارهای مهم هفته پنجم لیگ برتر انتخاب می‌شود.

بر این اساس علی صفایی روز جمعه بیست و پنجم مردادماه در هفته پنجم از دور رفت بازی‌های سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در شهر شیراز یکی از اعضای تیم داوری مسابقه حساس تیم‌های فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان خواهد بود.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال در حالی اسامی داوران دیدارهای روز دوم از هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را اعلام کرد که علی صفایی داور جوان قمی به عنوان داور چهارم در تیم داوری تیم‌های چهارم و قعرنشین حضور دارد.

این در حالی است که کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای قضاوت این بازی حساس شاهین حاج بابایی یکی از داوران باتجربه فوتبال کشورمان را معرفی کرده است و در امر قضاوت این دیدار رحیم شاهین به عنوان کمک داور اول، علیرضا کناری به عنوان کمک داور دوم و هدایت ممبینی به عنوان ناظر بازی تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در کنار علی صفایی حضور دارند.

علی صفایی که از حدود 14 سال پیش قضاوت در رشته فوتبال را با حمایت پدر خود یعنی منصور صفایی از داوران خوشنام و پیشکسوتان داوری فوتبال قم و کشور آغاز کرده هم‌اکنون دارای مدرک ملی داوری در رشته پرطرفدار و پرمخاطب فوتبال است.

این داور جوان از حدود یک دهه گذشته از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال به عنوان یکی از داوران ممتاز همواره در مسابقات لیگ‌های دسته دوم و سوم جام آزادگان بازی‌های مهمی را قضاوت کرده است و سال قبل نیز در لیگ آزادگان داوری چند رقابت حساس بین تیم‌های مدعی صعود به بازی‌های فصل آینده لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را بر عهده داشت و البته داور چهارم دو بازی لیگ برتر بین گهر شهرداری دورود با داماش گیلان و مس کرمان بود.

انتهای پیام/78002/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول