اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز:

داور باید به نفع فجر پنالتی می‌گرفت / به تیم بزرگی باختیم

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز گفت: داور باید در صحنه مشکوکی که در دقیقه 90 داخل محوطه جریمه صبا رخ داد دقت بیشتری می‌کرد و شاید هم باید برای ما پنالتی می‌گرفت.

داور باید به نفع فجر پنالتی می‌گرفت / به تیم بزرگی باختیم

غلامحسین پیروانی بعد از پایان مسابقه تیمش با صبای قم در هفته هفتم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: برای کسب امتیاز به قم آمده بودیم و تصور نمی‌کردیم در این دیدار اینگونه نتیجه را واگذار کنیم.

وی ادامه داد: تیم دست و پا بسته‌ای نبودیم و دیدید که موقعیت‌های خوبی را در مقابل دروازه تیم صبای قم به دست آوردیم اما از آن‌ها بهره نبردیم تا اینکه با ضربه از راه دور بازیکن صبا دروازه تیم ما باز شد و با نتیجه یک بر صفر عقب افتادیم.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز اضافه کرد: بعد از گلی که صبا به ما زد طبیعی بود که به دنبال جبران گل خورده باشیم و به همین خاطر تعویض‌هایی انجام دادیم تا بتوانیم به هر ترتیب به دروازه صبا نزدیک شویم ولی کارساز نشد.

وی تاکید کرد: من هنوز هم نمی‌توانم به راحتی از اتفاقی که در دقیقه 90 در داخل محوطه جریمه صبای قم رخ داد به سادگی عبور کنم، مدافع تیم صبای قم بر روی جابر انصاری مرتکب خطا شد و واقعاً امیدوارم که من اشتباه کرده باشم چون به نظر پنالتی می‌رسید.

پیروانی ادامه داد: هرگز در کار داوری دخالت نمی‌کنم ولی هنوز هم امیدوارم که اشتباه کرده باشم چون اگر داور با دقت آن صحنه را دنبال می‌کرد، یقیناً می‌توانست قضاوت بهتری داشته باشد و پنالتی به سود ما گرفته می‌شد و شرایط متفاوت بود.

وی اضافه کرد: ما سخت به دنبال رسیدن به گل تساوی بودیم و اگر خطا بر روی جابر انصاری به نفع ما پنالتی گرفته می‌شد طبیعی بود که با گل کردن آن دیگر بازیکنان ما بی‌احتیاطی نمی‌کردند و یکپارچه بر روی دروازه صبای قم حمله نمی‌کردند که به راحتی گل‌های دوم و سوم را هم بخوریم.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه صبا تیم خوبی بود و به تیم بزرگی باختیم، اظهار کرد: ما این بازی را باختیم اما هنوز هم به آینده امیدواریم، البته این باخت برای ما خوب نبود ولی تیم‌هایی که در کنار ما هستند همگی این هفته باختند تا برویم و از این هفته به فکر بازی‌های آتی باشیم.

انتهای پیام/78002/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول