اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی مازندران خبر داد

اعزام 520 بسیجی مازندران به طرح‌های ولایت

مسئول بسیج دانشجویی مازندران گفت: طی دو دوره، 520 بسیجی مازندرانی به طرح‌های ولایت اعزام شدند.

اعزام 520 بسیجی مازندران به طرح‌های ولایت

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، حمیدرضا لزگی اظهار داشت: با اجرای پنجمین دوره طرح ولایت و دومین دوره اعزام، 270 نفر از دانشجویان بسیجی مازندران در قالب پنج دستگاه اتوبوس راهی مشهد مقدس شدند.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران گفت: مرحله دوم اعزام دانشجویان خواهر بسیجی متخصص به مدت 14 روز با هدف ایجاد دوره‌های آموزشی، تربیتی و اخلاقی در راستای منویات مقام معظم رهبری بر مبنای عمق‌بخشی بصیرتی در میان قشر دانشجو با ایجاد بستر مناسب آشنایی با اندیشه‌های اسلامی و تقویت روحیه معنوی از ششم تا نوزدهم شهریور سال 92 در اردوگاه شهر مشهد برگزار می‌شود.

وی زیارت امام رضا(ع) را موجب تقویت روحیه ایمانی و اعتقادی مومنان به ولایت دانست و افزود: توسل به امام هشتم(ع) در کنار درک واقعی برنامه‌های آموزشی با سرفصل‌ها و موضوع‌های معرفتی، بصیرتی و تربیتی با استفاده از مجرب‌ترین اساتید همانند دکتر دلبریان و رحیم‌پور ازغدی کمک شایانی در پیشبرد اهداف‌مان دارد.

این مسئول افزود: فعالیت‌های مبانی و فرهنگی دانشجویان باید به برکت معرفت‌آموزی‌ها جهت پیدا کند که این دوره در کنار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) مسلماٌ اثرگذاری معنوی خواهد داشت.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران برکات حاصله را به وجود جان‌فشانی‌های مومنان در دفاع از ارزش‌های اسلامی طی دوران دفاع مقدس حائز اهمیت برشمرد و گفت: به برکت خون شهدای دفاع مقدس است که معرفت‌آموزی تحقق پیدا می‌کند و زمینه‌ساز فرج صاحب امر فراهم می‌شود.

وی گفت: نخستین دوره اعزام پنجمین دوره طرح ولایت در مرداد 92 برای دانشجویان برادر برگزار شد که 250 نفر از برادران به مشهد مقدس اعزام و در کلاس‌های لازم شرکت کردند.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول