اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس:

تهدید سوریه با هدف تأمین امنیت رژیم صهیونیستی انجام می‌شود

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: کشورهای غربی برای تأمین امنیت رژیم اشغالگر قدس، سوریه را تهدید به حمله نظامی می‌کنند.

تهدید سوریه با هدف تأمین امنیت رژیم صهیونیستی انجام می‌شود

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: وجود یک حکومت غاصب و زورگو به نام رژیم صهیونیستی در خاورمیانه همواره با بحران‌‌آفرینی برای مردم این منطقه همراه بوده است.

وی تصریح کرد: کشورهای غربی از جمله آمریکا و اروپا شرایطی را فراهم کردند که این حکومت جعلی، سرزمین‌های مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین را اشغال کرده و طی چند دهه اخیر همه کار برای بقا و حفظ این رژیم نامشروع انجام داده‌اند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحران در سوریه، اذعان داشت: از ابتدای این بحران، غربی‌ها از مخالفان دولت بشار اسد حمایت کرده و با تجهیز تروریست‌ها به سلاح‌های مختلف به صورت آشکار از جانیان علیه مردم بی‌دفاع حمایت کردند.

اکبریان ادامه داد: کشورهای استکباری و در رأس آنها آمریکا زمانی که عدم همراهی مردم سوریه با تروریست‌ها و همچنین موفقیت‌های ارتش این کشور در تأمین امنیت را مشاهده کردند، متوجه شدند که عده‌ای تروریست نمی‌توانند اهداف آنها را برآورده کنند.

وی بیان داشت: غربی‌ها در ابتدا به دنبال این بودند تا با تجهیز و حمایت از مخالفان سوریه به صورتی وانمود کنند که مردم این کشور دولت بشار اسد را سرنگون کرده است، اما وقتی عدم موفقیت تروریست‌های مسلح را دیدند، خودشان می‌خواهند وارد میدان شوند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تهدیدهای آمریکا برای حمله نظامی به سوریه، ابراز کرد: آنها ادعا می‌کنند که سوریه از سلاح شیمیایی استفاده کرده و به همین دلیل می‌خواهند به سوریه حمله کنند، اما این ادعا براساس اسناد و مدارک موجود کذب است و هنوز بازرسان سازمان ملل تحقیقات خود در این زمینه را به پایان نرسانده‌اند.

اکبریان در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه دلیل اصلی تهدید سوریه چیست؟ بیان داشت: همه مسائل مانند استفاده از بمب شیمیایی توسط سوریه در حقیقت ادعاهای واهی است و آمریکایی‌ها دلشان برای مردم سوریه نسوخته است.

وی تأکید کرد: هدف اصلی غربی‌ها تامین امنیت رژیم جعلی صهیونیست‌ها است و می‌خواهند با سرنگونی دولت بشار اسد و روی کار آوردن یک رژیم دست‌نشانده به این هدف برسند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: این در حالی است که حمله به سوریه بحران در منطقه را افزایش داده و نخست رژیم اشغالگر قدس و کشورهای حمله‌کننده به سوریه را متضرر خواهد کرد.

انتهای پیام/2302/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول