اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرج:

حمله نظامی به سوریه سران اروپا و آمریکا را منفورتر می‌کند

امام جمعه شهرستان کرج گفت: در صورت اشتباه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی و حمله نظامی به سوریه، سران این کشورها در نزد افکار عمومی منفورتر می‌شوند.

حمله نظامی به سوریه سران اروپا و آمریکا را منفورتر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نماز سیاسی و عبادی جمعه این شهرستان ظهر امروز با حضور اقشار مختلف مردمی و مسئولان ارشد کرج و استان البرز برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به بحران سوریه اشاره کرد و گفت: طی روزهای اخیر شاهد هستیم که کشورهای غربی به بهانه‌ها مختلف خود را برای حمله به سوریه و به راه انداختن جنگی دیگر در میان ممالک اسلامی آماده می‌کنند.

وی ادامه داد: این در حالی است که رهبری معظم انقلاب به درستی هشدار دادند که ورود آمریکا و اروپا به این جنگ برای آنها نتایج فاجعه‌باری به همراه خواهد داشت.

نماینده مردم استان‌های تهران و البرز در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: به طور قطع اگر کشورهای زورگوی غربی وارد فاز نظامی در سوریه بشوند، آتش این جنگ دامان آنها را هم خواهد گرفت.

* رژیم صهیونیستی حتی یک نفس راحت نمی‌تواند بکشد

کازرونی افزود: امروز افکار عمومی در جهان می‌دانند که هدف اصلی از لشگرکشی به خاورمیانه و کشتار مردم مسلمان بی‌گناه و بی‌پناه در ممالک اسلامی تنها با هدف امنیت رژیم اشغالگر قدس انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: این در حالی است که بر فرض سرنگونی دولت بشار اسد و کشتار تمام مردم سوریه، باز هم اشغالگران قدس نمی‌توانند نفس راحت بکشند و این جنگ به طور قطع به ضرر رژیم صهیونیستی تمام خواهد شد.

خطیب جمعه شهرستان کرج با تاکید بر اینکه ادعای استفاده سوریه از سلاح شیمیایی گفت: این ادعا دروغ و کذب بوده و جالب این است که سازندگان بمب‌های اتمی و شیمیایی امروز مدعی مخالفت با استفاده از سلاح‌های شیمیایی شده‌اند.

* مقاومت در جهان اسلام ادامه خواهد داشت

کازرونی با اشاره به افزایش روحیه مقاومت در میان جوانان مسلمان اظهار داشت: غربی‌ها می‌خواهند مقاومت را در جهان اسلام شکست دهند، این در حالی است که رفتارهای جنگ‌طلبانه و زورگویانه آنها موجب افزایش روحیه مقاومت در سرزمین‌های اشغالی، لبنان و حتی سوریه شده است.

وی همچنین به فرمایشات و رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی در مورد سوریه اشاره کرد و گفت: رهبری عظیم‌الشان انقلاب شرایط سوریه و اهداف شوم غربی‌ها را به صورت شفاف تشریح فرموده و دستگاه دیپلماسی کشور و مدیران عرصه سیاست خارجی در دولت باید برای تحقق رهنمودهای ایشان و رفع دغدغه‌های معظم‌له تلاش کنند.

امام جمعه شهرستان کرج در پایان متذکر شد: امروز مردم جهان آگاه و هوشیار هستند و افکار عمومی با سیاست‌های زورگویانه سران آمریکا و اروپا مخالف است و به طور قطع ورود نظامی به سوریه موجب منفورتر شدن آمریکا و رژیم صهیونیستی و همه جنگ‌طلبان و زورگویان خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول