اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ساوجبلاغ:

دوران زورگویی و خشونت به پایان رسیده است

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به حوادث سوریه و تهدید این کشور از سوی آمریکا گفت: دوران زورگویی و خشونت به پایان رسیده است.

دوران زورگویی و خشونت به پایان رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساوجبلاغ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی ناطقی در خطبه‌های دوم نماز سیاسی و عبادی جمعه ساوجبلاغ ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد هستیم که کشورهای زورگوی غربی در تدارک جنگی دیگر علیه جهان اسلام و یک کشور مسلمان در منطقه هستند.

وی تصریح کرد: همچون دفعات گذشته باز هم یک طرف جنگ و خونریزی و کشتار مردم بی‌گناه رژیم صهیونیستی و آمریکا قرار دارند و می‌خواهند به بهانه استفاده از سلاح شیمیایی و دفاع از مردم عادی، لشگرکشی و خونریزی دیگری را به راه اندازند.

سوریه علیه مخالفان خود سلاح شیمیایی استفاده نکرده است

خطیب جمعه شهرستان ساوجبلاغ با تاکید بر اینکه اتهام استفاده از سلاح شیمیایی به دولت بشار اسد، یک ادعای واهی و دروغین است، گفت: زورگویان غربی یک بار به بهانه سلاح‌های کشتار جمعی به عراق حمله کرده و با گذشت چندین سال از اشغال این کشور هنوز حتی یک سلاح کشتار جمعی پیدا نکرده‌اند و این امر نشان می‌دهد که ادعاهای آنها از اساس دروغ است.

ناطقی با بیان اینکه مردم جهان خواستار صلح و عدالت هستند، بیان داشت: آنهایی که مخالف زورگویی و استکبار و استبداد هستند به ویژه امت اسلامی باید در برابر جنگ‌طلبان متعهد شده و اجازه ندهند که یک کشور با استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی و موشک‌های پیشرفته هر کاری که می‌خواهد انجام دهد.

وی افزود: به طور قطع اتحاد و همدلی افکار عمومی به ویژه در میان مسلمانان، مانعی بزرگ در برابر زورگویان جهان خواهد بود.

ناطقی در این باره تاکید کرد: دیگر زمان جنگ‌طلبی گذشته است و ملت‌های آزادی‌خواه اجازه نمی‌دهند که غربی‌ها به بهانه تامین امنیت، خون بی‌گناهان را بر زمین بریزند.

* مسئولان دولتی شهیدان رجایی و باهنر را الگو قرار دهند

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز سیاسی و عبادی جمعه ساوجبلاغ با اشاره به هفته دولت اظهار داشت: دولتمردان و مسئولان باید الگوی خود را شهیدان رجایی و باهنر قرار داده و با پیروزی از ولایت برای خدمت به مردم تلاش کنند.

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ در پایان تاکید کرد: فرصت خدمتی که در اختیار دولت و مسئولان قرار گرفته باید به بهترین شکل مورد استفاده قرار گیرد و مسئولان مطمئن باشند که مردم عملکرد آنها را زیر نظر دارند.

انتهای پیام/2302/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول