اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول عقیدتی گروه پدافند هوایی غرب:

نیروهای مسلح تا آخرین نفس ایستادگی می‌کنند

مسئول عقیدتی سیاسی گروه پدافند هوایی غرب گفت: اگر صحنه کارزار با دشمن شکل بگیرد، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تا آخرین نفس ایستادگی می‌کنند.

نیروهای مسلح تا آخرین نفس ایستادگی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام خداداد الفتی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه گفت: پدافند نقش مهمی در امنیت کشور دارد و بسیاری تلاش خاموش برای دفاع از مملکت انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: پیشرفت‌های فراوانی در مملکت حاصل شده و در مقوله پدافند در نظام مقدس جمهوری اسلامی، استعدادهای عظیمی وجود دارد.

مسئول عقیدتی گروه پدافند هوایی غرب، پدافند هوایی را نیرویی تاثیرگذار در کنار نیروهای نظامی ایران اسلامی در دفاع از مملکت عنوان کرد و اظهار داشت: پشتوانه اقتصادی، نفرات و تجهیزات و سرزمین سه شاخصه قدرت هستند اما روحیه رزم و نبرد عامل مهمی است که در همه معادلات مبارزاتی غیرقابل اندازه‌گیری است و نقش آن در هشت سال دفاع مقدس دیده شد.

به گفته مسئول عقیدتی سیاسی گروه پدافند هوایی غرب، معیارهای اعتقادی در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران موجب هراس دشمنان شده است.

الفتی با اشاره به این‌که ما دشمن خود را شناخته‌ایم و این در نیروهای مسلح روح‌افزایی می‌کند، گفت: چون ایمان داریم خدا ما را نصرت می‌دهد تا آخرین نفس پای پیمان الهی هستیم.

مسئول عقیدتی سیاسی گروه پدافند هوایی غرب تاکید کرد: اگر صحنه کارزار با دشمن شکل بگیرد، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تا آخرین نفس ایستادگی می‌کنند.

وی سازش نداشتن با دشمن را فرهنگ نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: در قلب شهدا ایمان قرار داشت و در دوران دفاع مقدس امدادهای غیبی را هم دیدیم.

انتهای پیام/2700/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول