اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج مطرح کرد

رئیسعلی دلواری افتخار کشور و نماد استعمار ستیزی است

امام جمعه خورموج گفت: رئیسعلی دلواری افتخار تنگستان، استان بوشهر و کل کشور و نماد استعمار ستیزی است.

رئیسعلی دلواری افتخار کشور و نماد استعمار ستیزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح در خطبه‌های نماز جمعه شهر خورموج به سالروز شهادت دو شهید بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی شهیدان رجایی و باهنر پرداخت و اظهارداشت: شهیدان رجایی و باهنر درس، سرمشق، اسوه و الگو برای همه مسئولین در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

امام جمعه خورموج تصریح کرد: هیچ کس ساده زیستی، مسئولیت‌پذیری، ولایت‌مداری و تبعیت از ولی‌فقیه شهیدان رجایی و باهنر را تا قیامت فراموش نخواهد کرد.

وی با اشاره به سالروز شهادت رئیسعلی دلواری و روز مبارزه با استعمار انگلیس خاطر نشان کرد: رئیسعلی دلواری افتخار تنگستان ،استان بوشهر، و کل کشور و نماد استعمار ستیزی است.

مصلح افزود: مقام معظم رهبری می‌فرمایند شجاعت‌های رئیسعلی دلواری و نیز پشتیبانی مردم بوشهر از مبارزات آیت‌الله سید عبدالحسین لاری و شجاعت‌های شهید عاشوری از جمله یادگارهای ارزنده تاریخی ایران است.

امام جمعه خورموج با اشاره به تهدیدات اخیر آمریکا و حامیانش به جنگ با سوریه گفت:همین کشورهای مرتجع در زمان جنگ تحمیلی مواد شیمیایی از طریق آلمان، فرانسه، آمریکا و چند کشور دیگر تهیه و در اختیار صدام قرار می‌دادند و تعداد زیادی مردم را از بین می بردند آمریکا کجا بود که صدام را محکوم کند.

مصلح یادآورشد: آمریکا و حامیانش در عراق و افغانستان به چه نتیجه‌ای رسیدند و امروز دو پیر استعمارگر آمریکا و انگلیس بدانند با کوچکترین اشتباهی با دست خودشان گور خودشان را خواهند کند.

امام جمعه خورموج گفت: سردار سلیمانی فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرده است، که اگر آمریکا و انگلیس و حامیان آن‌ها نیروهایش را از هواپیما و هلی‌کوپتربه پایین بفرستند و یا از کشتی وارد ساحل شوند هر نیرویی وارد شود باید اول گور خود را آماده کرده باشد بعد وارد سوریه گردد که آنجا خط قرمز انقلاب اسلامی است.

مصلح افزود: با جنگ و حمله نظامی هیچ مشکلی تا حالا حل نشده و از این پس با حمله نظامی قطعا" حل نخواهد شد.

انتهای پیام/66006/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول