اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت میناب خواستار شد

لزوم مرمت زیرساخت‌های تخریب شده در میناب

امام جمعه موقت میناب بر رفع مشکلات و اصلاح «زیرساخت‌های تخریب شده» در این شهرستان تأکید کرد.

لزوم مرمت زیرساخت‌های تخریب شده در میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن زارعی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه بسیاری از مشکلات اساسی در میناب مربوط به زیرساخت‌ها در این شهرستان است، گفت: با گذشت بیش از 30 سال از پیروزی انقلاب باید شهرستان میناب دچار تحول و دگرگونی شود.

وی اظهار داشت: مسئولان باید به اصلاح زیر ساخت‌های تخریب شده در این شهر و تعمیر اساسی بسیاری از اماکن آن اهتمام جدی داشته باشند.

زارعی در ادامه به اهمیت وجود سیستم دفع فاضلاب در هر منطقه اشاره کرد و افزود: آب و فاضلاب باید تدبیری اساسی برای دفع فاضلاب شهری در میناب اتخاذ کند.

خطیب جمعه میناب، فضای موجود این شهر را زیبنده قدمت آن ندانست و همچنین با اشاره به نزدیک شدن آغاز کار شوراهای اسلامی دور چهارم، بیان کرد: اعضا شورا با همراهی شهرداری و دیگر مراجع مربوط نسبت به حل مشکلات کوچه‌ها، معابر و راه‌های موجود در شهر تلاش کنند.

زارعی در ادامه خطبه‌ها بهداشت و درمان را از بخش‌های مهم در شهر عنوان کرد و ابراز داشت: رفع کمبود تخت در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) به عنوان تنها بیمارستان نسبتا مجهز در شرق هرمزگان و ارتقا آن به منظور جلوگیری از مراجعه مردم به شهرستان‌های همجوار برای رفع نیازهای درمانی و پزشکی از مباحثی است که نیازمند توجه جدی مسئولان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با ذکر این مطلب که مدیر در جامعه اسلامی باید دارای قوه فکر و خلاقیت و اهل فهم و علم باشد اظهار داشت: باید در سطوح مختلف مدیریتی از افرادی استفاده شود که بتوانند با برنامه ریزی صحیح در زمینه رفع معضلات موفق عمل کنند.

امام جمعه موقت میناب در خصوص معرفی مدیر و مسئول در نظام اسلامی اذعان کرد: در نظام اسلامی مسئول باید با مردم صادق باشد و بر مبنای عقلانیت حرکت کند.

وی همچنین اظهار داشت: کسانی که در عرصه خدمت به مردم تابع زمان و ساعت هستند نمی‌توانند عملکرد خوب، مناسب و شایسته‌ای از خود ارائه کنند.

انتهای پیام/88004/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول