اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت یاسوج:

کارهایی مضر برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد انجام نشود

امام جمعه موقت یاسوج گفت: این همه مدرسه و دانشگاه و جاده و مسکن همه برکت انقلاب است که باید قدر آن را بدانیم و از برخی کارها که به ضرر استان تمام می‌شود دست برداریم.

کارهایی مضر برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد انجام نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اظهار تسلیت پیشاپیش به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)  اظهار کرد: شیعیان امام صادق همیشه عزتمند هستند.

امام جمعه موقت شهر یاسوج ادامه داد: نمی‌توانیم خود را شیعه واقعی بنامیم چرا که شیعه امام صادق بسیاری از کارها را در عین این‌که انجام نمی‌دهد انجام بسیاری از اعمال را وظیفه خود می‌داند.

موسوی‌اعظم در ادامه افزود: شیعه امام صادق هرگز پشت سر دیگران حرف نمی‌زند و به دیگران توهین نمی‌کند و تهمت نمی‌زند و راست‌گویی و امانت‌داری و صداقت را سرلوحه کارهای خود قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: یکی از کارهای ناپسندی که متأسفانه در استان ما رواج پیدا کرده همین موضوع شایعه‌پراکنی است که باید یک روز آن را برای همیشه کنار گذاشت.

خطیب موقت جمعه شهر یاسوج ادامه داد: بر همین اساس لازم است در استان کهگیلویه و‌بویراحمد که مردمانی صد درصد شیعه دارد این موضوعات را کنار بگذاریم چرا که این روزها می‌بینیم شایعه پراکنی در استان ما بسیار زیاد شده است.

موسوی‌اعظم به دیگر اشکالاتی که اکنون در استان وجود دارد اشاره کرد و ادامه داد: چرا وقتی از بیت‌المال وامی دریافت می‌کنیم در پس دادن آن درنگ می‌شود و این‌گونه اعتبار خود را از دست می‌دهیم.

وی به رفتارهای خوب گذشتگان اشاره کرد و گفت: گذشتگان و قدمای ما اعتبار خوبی از خود بر جای گذاشتند.

موسوی‌اعظم ادامه داد: باید گذشته و حال استان خود را مورد سنجش قرار دهیم تا ببینیم چه مشکلاتی در گذشته بوده و امروز به کجا رسیده‌ایم.

امام جمعه موقت شهر یاسوج تصریح کرد: در همین شهر یاسوج خوب به یاد دارم که دو هفته منتظر ماندم تا اینکه توانستم با یک خودروی ارتشی راهی شیراز برای رهسپاری به قم شوم اما اکنون وضعیت به چه ترتیب است.

موسوی‌اعظم خاطرنشان کرد: این همه مدرسه و دانشگاه و جاده و مسکن همه برکت انقلاب است که باید قدر آن را بدانیم و از برخی کارها که به ضرر استان تمام می‌شود دست برداریم.

انتهای پیام/2571/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول