اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز در بنیاد نخبگان صورت گرفت

برگزاری نشست هم‌اندیشی جهت فعال‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان در کهگیلویه و بویراحمد

صبح امروز نشست هم‌اندیشی با هدف فعا‌‌ل‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان، تجاری‌سازی نتایج تحقیقات و نقش تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان در سال حماسه اقتصادی در بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

برگزاری نشست هم‌اندیشی جهت فعال‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی مرادی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی که با هدف فعال‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان و تجاری‌سازی، نتایج تحقیقات نقش تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان در سال حماسه اقتصادی با حضور رئیس جهاد دانشگاهی استان، معاون دفتر آموزش و پژوهش استانداری، رئیس بانک توسعه تعاون، رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی استان، معاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات یاسوج، معاون بنیاد نخبگان استان و کارشناس تجاری‌سازی بنیاد نخبگان در بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که دهه اخیر را به عنوان دهه پیشرفت و عدالت نام‌گذاری کرده‌اند، اظهار داشت: اساس و ذات قدرت، توانایی است و اساس توانایی دانایی است و علم و ارتباط آن با صنعت از مولفه‌های اصلی پیشرفت به شمار می‌آید و تلاش در زمینه تولید دانش و به دنبال آن توانایی تولید ثروت از دانش گامی بلند در این زمینه است و شرکت‌های دانش‌بنیان که به منظور هم‌افزایی علم و ثروت، توسعه اقتصاد دانش‌محور، تحقق اهداف علمی و تجاری‌سازی نتایج تحقیق و توسعه در حوزه فناوری‌های برتر تشکیل می‌شود، می‌تواند موثرترین نقش را ایفا کند.

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 3 هزار شرکت دانش‌بنیان فعال در کشور داریم که سهم استان ما خیلی کم است.

وی عنوان کرد: هدف این جلسه این است که با ارائه راهکارهایی بتوانیم استان کهگیلویه و بویراحمد را به سطح مقبولی در کشور برسانیم.

مرادی خاطرنشان کرد: عدم اهتمام دستگاه‌های اجرای در تخصیص 0,5 تا سه درصد از بودجه خود به امور پژوهشی از دیگر عوامل این معضل است.

گفتنی است، در این نشست مقرر شد که پیشنهادات جلسه به کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری استان کهگیلویه و بویراحمد ارائه شود.

انتهای پیام/82009/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول