اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام بزرگواری عنوان کرد

هماهنگی 3 نماینده کهگیلویه و بویراحمد در چینش مدیران

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد با تکذیب این موضوع که نمایندگان استان برای چینش مدیران اختلاف نظر دارند، گفت: 3 نماینده کهگیلویه و بویراحمد برای چینش مدیران هماهنگند.

هماهنگی 3 نماینده کهگیلویه و بویراحمد در چینش مدیران

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: هر سه نماینده استان برای کمک و مشاوره به مسئولان اجرایی در راستای چینش مدیران با هم هماهنگ هستند.

وی با تکذیب این مطلب که برخی می‌گویند تاجگردون و زارعی جدای از بزرگواری به مسئولان ارشد کشور لیست مدیران را داده‌اند، گفت: این حرف‌ها شیطنت است و در مجمع نمایندگان استان ما هرگز چنین کاری نمی‌کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که اختلاف سلیقه در همه جا وجود دارد، تصریح کرد: این اختلاف سلیقه هنگامی بد است که تبدیل به اختلاف نظر شود و ما تاکنون اختلاف نظر نداشته‌ایم بلکه اگر موضوعی بوده به اختلاف سلیقه‌ها برمی‌گردد.

حجت‌الاسلام بزرگواری به تشکیل جلسه مجمع نمایندگان استان در چند روز آینده اشاره کرد و گفت: پس از این‌که به جمع‌بندی رسیدیم در همان اوایل هفته دیداری با وزیر کشور خواهیم داشت و نظرات خود را به صورت واحد ارائه می‌کنیم.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی افزود: استان ما اکنون به مدیریتی نیاز دارد که اقتصاد را بشناسد و بتواند برای صنعت و کشاورزی ما تصمیم بگیرد تا از این حالت رکود و رخوت خارج شویم.

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: کسی باید سکاندار منصب اجرایی و مدیریت ارشد استان باشد که بتواند سرمایه‌گذار را به سوی استان رهنمون کرده و چرخ صنعت و کشاورزی را به حرکت درآورد.

حجت‌الاسلام بزرگواری یکی از آفت‌ها در راه توسعه این استان را قوم‌گرایی دانست و گفت: مدیریت آینده استان به همراه نمایندگان می‌بایست در راه حذف این تفکر و پیوستگی استان تلاش دو چندانی داشته باشد.

داشتن فکر اقتصادی، تعامل با نمایندگان مردم در مجلس و تلاش برای جذب اعتبارات از دیگر خصوصیاتی بود که از نظر بزرگواری استاندار آینده این استان باید داشته باشد.

انتهای پیام/2571/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول